Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For de som ikke skjønner BÆRET av de tidene bam legger ut...

Så kan en jo da heller si at de bilene går 0-320 km/t på 3,7 sek...

Noe annet enn en slapp M3 det..0-100 på 6 sek??

:D:D:D:D:D

MEN jeg skulle likt og sett en av de bilene deres kjøre rundt nurburgring på 8min da..

http://www.youtube.com/watch?v=Ls7xcBgOkBM <-- den dagen jeg ser ett gammalt dråg av en amcar med en jernklump på steroider som motor klarer og hamle opp med R sykkler på en svingette vei så kansje jeg vurderer amcar med BB

men så koster vel de motorene mer enn en hel bmw m3 koster? hørte no snakk om 300 i byggekostnader på 615 for en stund siden hvis ikke jeg husker helt feil.. og det er vel fortsatt en billig motor iforhold til de som gjør 0-320 på 3,7sec

hadde heller kjøpt meg en m3 og brukt 150 000 på div oppgraderinger

jeg er 110% sikker på atte en slapp bmw 316 med 115hk kjører dritten av camaroen din over siljan selv om du har BB med 1500hk++ (nei da følger man IKKE fartsgrensa)

skjønner ikke hva som kan være SÅ morro med og sette på rattlåsen og gi gass? nei ta dere heller en tur på en skikkelig bane istedenfor de flystripene deres.. eller er bilene deres rett og slett for DÅRLIGE til og brukes til litt aktiv kjøring på en svingette vei? er dere så elendige sjofører atte dere bare klarer og kjøre rett fram eller har dere møkka biler?

nå får dere andre med skikkelige biler (helst bmw) hjelpe meg litt med og få de folka her til og skjønne atte skikkelig biler også kan svinge mens de holder mer enn 50km og atte en skikkelig bil kan kjøre fort selv om det er MANGE svinger etter hverandre.. samma om dere har japser eller tyskere for nå må vi få disse folka til og skjønne atte skikkelige biler takler svinger

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må få det ut noen ganger.. for ALT handler tydeligvis om BB, automat og sletter

MEN norske veier er jo alt annet enn sletter.. og det dere kaller gatebiler er jo ikke brukanes langs veiene her da

men de kan jo prøve og holde fartsgrensa mellom minnesund og hurdal da.. hvis de klarer det så er det gatebiler

fra byrud til hurdal verk.. zoom inn og tell svinger :P

http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=3&companies=&imgt=MAP&id=a_10000319822&n=60.4208813836339&s=60.3922470316172&e=11.1872713573213&w=11.099253480059&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkt 1.....

Er vel å ha bil selv, så en har ERFARINGER med hva man prater om????:driving

punkt 2....

Spør ERA hva guttene på værsting MC pleier å gjøre når de cruiser rundt med 150 hk Alfene på ringen...Jo... de blir BAK, å de som kommer forbi... ja de blir som oftest hentet med sort bil eller helikopter noen 100 meter lengre framme...

Men finn en bimmer da...

Så tar vi denne under her med nye 496Cid BB´n, ....

Eller var denne FOR ombygd??

firebird-fside.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påkost en m3 like mye som bilen til luzifer er påkosta totalt da så er det bare og se hvem som kommer først fram på en svingette vei.. og det er sikkert mange med bimmere som er klare for å se hvem som er raskest på svingette vei

og luzifer som har X antall timer bak rattet på en m3 og X antall timer bak rattet på den super ombygde firebirden vet hvem som ligger best på veien av den og en firebird.. og som han selv sa: m3'ne går jo ikke noe spess bra og man må kjøre så jævli fort for atte det skal være morro på en svingette vei

men det er jo hele poengtet med en m3.. er en bil man kan låne bort til kona sånn atte hu kommer seg ned på butikken og får handla brød og melk men det er også en fullverdig "racer bil" på bane eller svingette vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påkost en m3 like mye som bilen til luzifer er påkosta totalt da så er det bare og se hvem som kommer først fram på en svingette vei.. og det er sikkert mange med bimmere som er klare for å se hvem som er raskest på svingette vei

Regna med du gikk RETT i fella...:fatality:

Firbirden er noe av det DYRESTE du kan få kjøpt...:fingers:

Kaross 5000

bakaksel 5000

girkasse 3000

motor 25000

orginal subframe 10000, da MED 12toms skive bremser...

10000 til stoler, metere, stabstag, og ikke glemme den bensintanken fra 60tals Opel Blitz...

10000 i hjul da...

Ja å kom vi til da??

68000...

Men du... trekk tilbake til Bimmer.no...

så slipper vi den TEITE diskusjonen du har lagt opp til...Da kan du smurfe sammen med de andre som SKAL HA Kebabb Taunus...:driving

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN jeg skulle likt og sett en av de bilene deres kjøre rundt nurburgring på 8min da..

http://www.youtube.com/watch?v=Ls7xcBgOkBM <-- den dagen jeg ser ett gammalt dråg av en amcar med en jernklump på steroider som motor klarer og hamle opp med R sykkler på en svingette vei så kansje jeg vurderer amcar med BB

men så koster vel de motorene mer enn en hel bmw m3 koster? hørte no snakk om 300 i byggekostnader på 615 for en stund siden hvis ikke jeg husker helt feil.. og det er vel fortsatt en billig motor iforhold til de som gjør 0-320 på 3,7sec

hadde heller kjøpt meg en m3 og brukt 150 000 på div oppgraderinger

jeg er 110% sikker på atte en slapp bmw 316 med 115hk kjører dritten av camaroen din over siljan selv om du har BB med 1500hk++ (nei da følger man IKKE fartsgrensa)

skjønner ikke hva som kan være SÅ morro med og sette på rattlåsen og gi gass? nei ta dere heller en tur på en skikkelig bane istedenfor de flystripene deres.. eller er bilene deres rett og slett for DÅRLIGE til og brukes til litt aktiv kjøring på en svingette vei? er dere så elendige sjofører atte dere bare klarer og kjøre rett fram eller har dere møkka biler?

nå får dere andre med skikkelige biler (helst bmw) hjelpe meg litt med og få de folka her til og skjønne atte skikkelig biler også kan svinge mens de holder mer enn 50km og atte en skikkelig bil kan kjøre fort selv om det er MANGE svinger etter hverandre.. samma om dere har japser eller tyskere for nå må vi få disse folka til og skjønne atte skikkelige biler takler svinger

Ahhh, endelig en som har skjønt poenget. Så enig, så enig.

MEN, du trenger ike lete lenge i USA, før du finner en amrikk, som fliser det meste av imports: Pro Touring.

Endel år tilbake hadde Car Craft en årlig konkurranse som het RSE: Real Street Eliminator. Det besto av drag, slalom, bane, komfort, å "Craftmansship" altså hvor fint den var bygd.

Ene året vant Jeff Schwartz med en -80 Cadillac Sedan de Ville med en cad. 500 cid å automat!!!! Det værste var at den var ikke sååå ombygd som man skulle tro. Heeelt rått.

http://www.schwartzperformance.com/cadillac.htm

Sånn skal min Olds Custom Cruiser bygges etterhvert.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eika Finn en annen plass å ta den diskusjonen enn ett amcarforum, hehe

Hvor mange ganger har du vært nede på "ringen" å kjørt, eika?

siden du sier det er bare å sveive rundt der på 8 min i en BMW.

Du VIL bare ikke innse det!

å bead... den gangen bentsen hadde birden, hadde ikke de åsså litt kjøring mot en R-sykkel?

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider