Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Forsåvidt enig med at biler skal svinge også, men man må jo ta i betraktning bygge året til bilen, å sammenligne hvordan en 67mod amerik og en 1990+++ M3 ligger på veien er i seg selv rimelig teit, det må vel du eika også klare å innrømme......

Men det er klart man kan få en gammel amcar haug til å like g krefter den og, men da må man bygge om litt, akuratt som man må bygge om en M3 til å gjøre det godt på hjemmebanen til støpejerns vinklene, nemmelig stripa.

Og det går faktisk å like begge deler, jeg vet :)

Noen andre som tørr å innrømme det eller er det gøyere å kverulere litt ;)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eika

Tidtakning fra en lokal bane i Rogaland( gokartbane )

Eg kjørte Camaroen, orginal fram ramme, bladfjærer, bilen var senket 2 " nye dempere

Kjørte bane og street legal, bracket racing og søndags turer.

Runde tider:

Chevy Camaro (Gatedekk) 0:54:62

BMW M3 (Gatedekk) 0:56:17

DSCF0026.jpg[/img]

Tar jeg jævli feil viss jeg påstår at du faktisk hadde ladder bars også på bilen når du kjørte på reve, eller hadde du tatt dem av for annledningen?

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eika Finn en annen plass å ta den diskusjonen enn ett amcarforum, hehe

Hvor mange ganger har du vært nede på "ringen" å kjørt, eika?

siden du sier det er bare å sveive rundt der på 8 min i en BMW.

Du VIL bare ikke innse det!

å bead... den gangen bentsen hadde birden, hadde ikke de åsså litt kjøring mot en R-sykkel?

Joda...R sykler har INGENTING å stille opp mot en skikkelig bil...når det svinger...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som momla noe om at frøken POLO har solgt Polon til Bodø...

Å at han nå bygger civic i den lille garasjen sin...alacocaina

Sleeper... noe du vet om eller??

har ikke hørt et pip fra`n på lenge jeg... men blir ikke forundre om han har gjort det...

men det at han har begynnt og bygge civic kan da umulig stemme? han er jo over snittet intresert i og kjøre fra folk og da er jo ikke civic akkurat så forabnna mye bedre utgangspunkt en en polo!? FWD det og..

ar vel mer tru på at det blir ascona med sinna motor....alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei mange sterke meninger her nå.. men blei ikke like sinnsyk diskusjon som jeg hadde håpa på da :/

sist jeg snakka med frøken polo skulle jo han bygge rør-ramme og ha MASSE carbon deler da

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med du gikk RETT i fella...:fatality:

Firbirden er noe av det DYRESTE du kan få kjøpt...:fingers:

Kaross 5000

bakaksel 5000

girkasse 3000

motor 25000

orginal subframe 10000, da MED 12toms skive bremser...

10000 til stoler, metere, stabstag, og ikke glemme den bensintanken fra 60tals Opel Blitz...

10000 i hjul da...

Ja å kom vi til da??

68000...

Men du... trekk tilbake til Bimmer.no...

så slipper vi den TEITE diskusjonen du har lagt opp til...Da kan du smurfe sammen med de andre som SKAL HA Kebabb Taunus...:driving

hvis du virkelig får bygd en sånn for 68000 så er det bare og begynne.. jeg ordner penger i morra

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider