Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hadde vært evig herlig å hatt en "nurburgring" i Norge... Trenger ikke være like lang, men samme type bane. Men det skjer vel aldri, blir vel med drømmen.......

Det kommer aldri til å bli bygget en sånn bane noe sted igjen, det er jeg 99% sikker på.

Helt fantastisk å kjøre der, men jeg kjørte som ei pyse, alle rundene :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan fungerer det på ringen? Kan hvem som helst dra dit ned når som helst å kjøre?

Ja, så lenge det er åpent for publikumskjøring, noe det er alle dager banen ikke er leid til noe spesielt, så er det bare å betale bompenger og kjøre som en hvilken som helst annen bomvei - 'eneste' spesielle er at alle kjører samme retning ;)

http://nuerburgring.gosign.de/events-tickets.10.0.html - oversikt her

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det på ringen? Kan hvem som helst dra dit ned når som helst å kjøre?

Banen er kun åpen for kjøring for allmenheten på Turistenfart dager koster den nette sum av 19Euro pr runde nå... MYE og spare på klippekort a 15, 25 osv runder.

Knall reportasje i Amcar om bilen din skikkelig serriøst bygget den. Bøyer meg i støvet all ære for stoooor innsats og knall bra resultat.

Så du brukte Woodward snekke? fornøyd med den?

Må bytte snekke på Vega da den er for bred noe som gir for mye bump stter samt endre innfesting og rattaksel for og få bilen mere lettkjørt igjen.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banen er kun åpen for kjøring for allmenheten på Turistenfart dager koster den nette sum av 19Euro pr runde nå... MYE og spare på klippekort a 15, 25 osv runder.

Knall reportasje i Amcar om bilen din skikkelig serriøst bygget den. Bøyer meg i støvet all ære for stoooor innsats og knall bra resultat.

Så du brukte Woodward snekke? fornøyd med den?

Må bytte snekke på Vega da den er for bred noe som gir for mye bump stter samt endre innfesting og rattaksel for og få bilen mere lettkjørt igjen.

Era

Jo takker så mye for det. Må jo med en gang si at en del justeringer må til er og der!

HAr vel kjørt ca 70 mil med bilen og så langt synes jeg tannstanga virker bra. Var jo avhengig av ei relativt smal tannstang da jeg har beholdt nedre A-arma.

Bruker ekstern aervo ventil fra Sweet. DEnne finnes med forskjellige hardheter. Jeg må bytte min. Er for tung enda

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke jeg SOLGTE 496 motoren MED th400 kassa i går...:partyon:

Hmm...

Den får iallefall ett koseligt hjem....

Å ENDA EN som skal SELGE en startmotor...:thumb

Denna med dart topper og masse nye deler, selger sikkert med den th 350 kassa som henger bak den...

Headers og masse godeler..!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke jeg SOLGTE 496 motoren MED th400 kassa i går...:partyon:

Hmm...

Den får iallefall ett koseligt hjem....

Å ENDA EN som skal SELGE en startmotor...:thumb

Denna med dart topper og masse nye deler, selger sikkert med den th 350 kassa som henger bak den...

Headers og masse godeler..!

Er ikke lett å bestemme seg, eller var det fruen som for en gangs skyld fikk viljen sin.:chairshot

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å bestemme seg, eller var det fruen som for en gangs skyld fikk viljen sin.:chairshot

Det skjer ting ja...

Motor og gir havner i gode hender...:thumb..

Å fruen, ja, hun smilte litt..

men blir vel til at jeg kjøper girkasse og converter for endel av pengene , den skal da bak 615 i Camaron...

Jada... tilbake der... men man har sine grunner..., SMS er fint nå...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider