Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:D:D

Råsa er flott det vet du... Men Dronning i Volvo...

Nei... Volvo er da = Kjerringbil...

MÅ bare egle litt på de ihuga Volvo elskerene som ynder å tro at jeg HATER 240...:thumb

Men jeg hadde vel 242 når de som er mest mugne om dagen, fortsatt gikk med bleier...

Her er min sti helt ren, har aldri eid en Volvo, det lengste jeg har kjørt en Volvo var fra Dombås til Drammen, jeg "tok" en i bytte og mye penger på en Blazer K5, Volvoen var allerede solgt før handelen fant sted, derfor eide jeg den aldri bare lånte den på nevnte strekning:partyon:

Men jeg har en sønn som gikk rundt å drømte om BMW.

Han kjøpte jeg en strøken 142 til, han måtte betale meg 1 tusen i 5 mnd. da var bilen hans. Beige av farge, han har ikke tilgitt meg enda og jeg skjønner han godt:ratatatat

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kjørte min volvo 245 fra 1978 til karmøy og tilbake, nesten 120 mil på en dag med henger og 2200 liters akvarium og annet stæsj på par hundre kg. Tilbake over fjellet snødde d som et sant helvete og folk snudde. Men jeg med henger og gammal drit bil tiil 4 tusen dro meg opp og kom meg hjem. Så syns ikke volvo er en dum bil. MEN! Finnes masse annet som er penere å se på enn 200 serien. Men er trygge biler. Kan ikke sammenlignes med amcars men d er d ingenting som kan. Men heller en sliten 245 enn BMW 5 serie!

Nei ble ikke provosert av deg Bead hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heller en sliten 245 enn BMW 5 serie!

Nå syns jeg du litt ute å kjører, men jeg er ikke ute etter å starte en egen diskusjon og iallefall ikke i denne tråden.. Men jeg du skal se filmen der en 900 serie kræsjer med en ny renaut, gikk ikke så bra for volvoen`s del... Og det beviser at de ikke er sååååååå trygge, men alt er jo relativt..

Men uansett så selv om jeg digger volvoen min, så hadde jeg nok ikke sakt nei til en tysker! Men alle er jo forskjellige.

Det blir uansett helt feil å diskutere det her........... Kos dere med Amrikanerne gutter!

Har forresten ett bilde av meg i fanget til fattern, jeg i bleier omsvermet av Bedix sine biler.. Mitt første amcar øyeblikk! Gammern kjørte en av bilene til nevnte figur!(en blå Pick up) Prøvde å få meg tidlig intressert, desverre uten stor suksess :op:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D

Råsa er flott det vet du... Men Dronning i Volvo...

Nei... Volvo er da = Kjerringbil...

MÅ bare egle litt på de ihuga Volvo elskerene som ynder å tro at jeg HATER 240...:thumb

Men jeg hadde vel 242 når de som er mest mugne om dagen, fortsatt gikk med bleier...

:ratatatat haha du liker å fyre litt du ;) men som vinterbil er den genial spør du meg ..så den blir sikkert å se på isen å..tenk en råsa bil på isen..det varmer til og med deg sjef :volvsmile

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider