Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

angry2

ikke prøv deg Onkel Skrue...

å mange år har du kjørt impala uten Gulvteppe???

Banken må snart bygge nytt pengelager og du kniper på 1800kr...

Så låkk igjen...angry2

:wonder:

Var vel ikke meninga at du skulle explodere 100% her!!!

Kjører med bilen vært år jeg ja, funker fint uten golvteppe den, men det kommer nok i løpet av vinteren.:jackinbox:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med omregistrering av firma bilen nå i høst så skulle jeg en tur til biltilsynet, været var fint så det passa bra å ta Corvetten, jeg var der i ca ti minutter så kjørte jeg videre.

Dagen etter får jeg et brev fra biltilsynet hvor det står at Corvetten skal inn til kontroll, og at jeg har fått time uka etter.

Hva i heite hæl¤#&% er det de forbannade ku##% huene vil nå da? Etter ett lettere angst anfall og en Cola så husket jeg på at ved EU kontrollen i fjor så fikk jeg ikke noe mangler, blei også vinka inn av politiet i Tønsberg i sommer og de hadde heller ikke noe å klage på, så detta burde gå greit…

Så kommer den store dagen da Corvetten skal møte sin dommer.(heretter kalt gubben). Jeg møter opp et kvarter før tida og blir vinka rett inn i hallen.

Å der står gubben! Hadde det ikke hvert for øra så hadde gliset gått helt rundt på'n. Jaha tenkte jeg, enten har'n fått seg litt fi¤¤e i lunchen eller så pønska'n på noe faenskap. Kan vel nå i ettertid konstantere at gubben ikke hadde fått noe fi¤¤e....

Det begynte så fint, lys og bremser var bra, gubben var under bilen med det store spettet og sjekka dempere og foringer, alt var bra der også.

Når gubben hadde hvert over, under, inni og rundt bilen opptil flere ganger så kom dommen: Utydelig ramme nr pga galvanisering av ramma. Okai lett å fikse.

Ulik dekk dim foran og bak. Gubben sier jeg må ha papir fra amcar på at det går. Ulovlig skilt størrelse foran og bak. Jaja det er bare å kjøpe nye.

Sliten frontrute. Den har noen striper, jeg prøver å si at jeg ikke ser dem når jeg kjører, for da er fokuset lenger framme... Men nei da, bare å kjøpe ny rute også.

Sist men ikke minst. Gubben mener bilen bråker for mye med sidepipes og sier jeg må legge anlegget ut bak og kan ha sidepipes til pønt. Eller ta en støytest på et godkjent institutt. Jeg spør gubben om hva som er støykravet, hvor mange db kan jeg ha? Får da til svar at jeg gjør det mye enklere for meg sjøl ved å legge røra ut bak.

Stasjonssjefen ville ta skiltene der å da,men gubben ville være snill,så han ga meg en hel måned til etter kontroll.....

Kjærringa mi mener jeg ligger godt ann til å vinne årets dust pokal fordi jeg kjørte til biltilsynet med corvetten i utgangspunktet...:knock:

Det blir i så fall den dyraste pokalen jeg kommer til å få.....

Ett lite råd til slutt: Kjør ALDRI hobby bilen deres til biltilsynet av egen fri vilje.

Kjetil.

Den som sier at sex er det beste som finns,har aldri hvært skikkelig dritatreng......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er en vanlig mangel lapp som du kan få godkjent på et verksted så dra dit å vis dem lappen å hva dem mener! da kan d nok hende at verksmester der skriver under at den er i orden å sender det inn.

sørgelig at noen er så jævli dildofiksert på di lovene..

sånn du legger det fram bør bilen vere OK..sidepipes er greit så lenge dem ikke stikker mye ut..

Lykke te

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er til salgs hjos en av formula-offroad gutta...

hvis noe skulle være av intresse:race

Moser Aluminiumshus til Ford 9" for 3.062" lager selges kr. 3000,-

Spole til Ford 9", 31 splines - 3.062" lager kr. 800,-

Spole til Ford 9", 40 splines - 3.250" lager kr. 800,-

Pakkepris for alu.hus + 31 spline spole kr. 3400,-

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bam Margera.. Hvem firma er det du bruker til å støpe plata?

Har en heslig bratt skråning som jeg må fylle opp før garasjen kan settas opp..:(

Skal jeg være helt ærlig vet jeg ikke hva det heter...

Er en kompis av meg som har gravd tomta som kjente en.

Det er han som ordna det for meg.

Har du mye forskaling og sånt før det skal støpes eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser dere åssen det er å leke med båt.. og det beste er atte man ikke kan miste lappen

http://www.youtube.com/watch?v=W9HJXfERvGo <-- jeremy clarkson blir en smule sjokka :D

begge disse er argo 17, trimma 90hk, 65-70knop, 2,5g i svingene som koster under 100 og er enda sykere enn formel båten hvis man kjører i 50-100cm bølger

http://stihl-film.ww03.online4u.no/1999_2001.htm

friksen trenger du billig forskallings snekker?

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med bygginga nede i dumpa?

Rekker du det før snøen og kulda kommer for godt?

Vi blir ferdige med det vi skal gjøre denne uka.

Har satt vekk støpinga av plata. Fikk en grei pris på det.

Jada... her går det så det suser...

Legge på siste grusen i dag, så er det klart for isopor greiene og støp, men det blir vel ikke før til uka...:flushit:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig vet jeg ikke hva det heter...

Er en kompis av meg som har gravd tomta som kjente en.

Det er han som ordna det for meg.

Har du mye forskaling og sånt før det skal støpes eller?

det er ca 2.5meter høyt opp til samme nivå som gårdsplassen,

Fjeld under..så må vel sette opp en "vegg" og bolte den til fjellet.. så av forsikringsmessige årsaker osv så er d best fagfolka gjør det:) for den skråen går ned mot veien:(

Som dere ser så har det blidt hogd en del..hehe..var faen me reine jungelen..

DSC01633.jpg

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider