Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det står vel atte prisen er diskuterbar? ja får komplette 540'r og 740'r til den prisen i sverige men har de automat eller manuell?

10000kr så er motoren solgt.. girkassa får jeg solgt i morra hvis jeg vil men vil ikke selge den før motor er solgt

ledningsnettet er helt det..

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen som har fått med seg at:

JEG HATER LEDNINGER GENERELT; HATER STARTSPERRER OG RENAULT MEGAN :vampire:

Kjøp ALDRI sånn bil....

møkkabil!

drittbil!

søppel....

NOE forbanna nå....:vampire:

"fra volvo...: kan hende at det kan renne kondens på antenneledningen (sitter frampå taket) å da kan det dryppe ned i sikringsboxen...."

åååååååååååååååååååååååååååååhhh

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HATER LEDNINGER GENERELT; HATER STARTSPERRER OG RENAULT MEGAN [/b]:vampire:

Kjøp ALDRI sånn bil....

møkkabil!

drittbil!

søppel....

"fra volvo...: kan hende at det kan renne kondens på antenneledningen (sitter frampå taket) å da kan det dryppe ned i sikringsboxen...."

Ser du har fått en kjempestart på dagen idag, lykke til vidre, skjer sikkert litt mer utover dager , det er jo tidlig enda:tannløs: :tannløs: :tannløs: :tannløs:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ALDRI sånn bil....

møkkabil!

drittbil!

søppel....

Ordentlige mannfolk kjører vel ikke sånn bil UANSETT!!!

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tannløs: hørte du handlet bil av en bekjent hehe..håper den var bedre en meganen lol... :roll:

Bedre og berde... Ja helt sikkert...

Skal bare demonteres i molekyler, så jeg får deler til div biler...

Skulle sett ansiktet hans da jeg sa vi skulle senke forstillingen...:tannløs:

Mye bra deler for å få en strøken fin Big Dually også ser det ut til...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atte volvo har sammarbeid me renalt er helt idiotisk..det burte di ha skjønt da den forbanne v6ern ble laga på 80 tallet!?! og bare det å selge sånnt er jo flaut.. vi vraka en 99mod laguna her for et par uker siden pga motorn banka.. bilen fikk en takst på 15lapper!(me motor som var i orden hehe)

Hadde en laguna stv på eu for et par månder siden.. han hadde nettopp kjøpt den..så jo grei ut den..men da han sa at han hadde gitt 28lapper for den og litt over 150k på tellern..da skjønner man at dette er noe driiit..hehe.. men han virka jo smart..jeg skal bare ha den til den ikke ruller mere..håper a den går vertfall 2år te..da har jeg hatt billi rustfri bil:)..hehe

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ALDRI sånn bil....

møkkabil!

drittbil!

søppel....

Å hvordan har d blitt ditt problem?

Du har da solgt den man gir da ikke garanti i flere månder for ting du ikke er herre over.

Ryker start sperra månder etter du solgte bilen pga noe du ikke kan råde over er d kjøper sitt problem.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider