Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil bare unnskylde litt til luzifer for å ha prøvd henge ut den "goe gamle volvoen".

Etter at jeg prøvde bilen idag la jeg merke til at effekt det er det ihvertfall ikke mangel på. Så da må jeg si meg enig at det er nok antispinn og andre duppeditter som gjør at det ikke slurer....

Så igjen UNNSKYLD.......;)

M.V.H

ONKEL_T

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel.. Tviler på tiden strekker til for noe sånt i år og jeg begynner å bli lei av å se bilen skjært i stykker og i deler, hehe. Tanken er utrolig god.. Men "stuket" på bilen begynner å bli farlig bra! Nå må vi stå på og få bilen klar om fjorten dager,tre uker Bead!

Skal vi ikke på Messe da?! :cab

Ellers så venter jeg igrunn på tilbakemelding ang. blokka så hvis du prater med en viss fyr med en rosa bmw som ikke har svart tlf. på en uke, kan du jo be han ringe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel.. Tviler på tiden strekker til for noe sånt i år og jeg begynner å bli lei av å se bilen skjært i stykker og i deler, hehe. Tanken er utrolig god.. Men "stuket" på bilen begynner å bli farlig bra! Nå må vi stå på og få bilen klar om fjorten dager,tre uker Bead!

Skal vi ikke på Messe da?! :cab

Ellers så venter jeg igrunn på tilbakemelding ang. blokka så hvis du prater med en viss fyr med en rosa bmw som ikke har svart tlf. på en uke, kan du jo be han ringe meg!

Han godeste mister Rosa....Han sa vel klart ifra at han ikke kom til å ta så mye tlf i noen uker....Send han en mail isteden... det bruker å funke....

På Custom Motor Show....Klart vi skal, bare en får lura litt spons fra Messa, så blir det en gratis helg som vanlig.....Prøvde å ringe messesjefen i dag, men der var det bare opptatt...Prøver igjen i morgen....

Taksenking......???fysj.....det slapp vi faktisk.....Tror ikke det ville ha sett klokt ut....??Sett noen Svenske biler, å de er ikke "pene"....:bok

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...

Etter masse mat...Tøffeltjeneste...Så var edet ut i garagen å sette sammen skiboksen til Tømmernes....Takker BB454 for hjelpen med å hente poppnaglene som Slagga Racing hadde stikke av med...grrrrrrrrrrrrrr.

Måket snø og banket is på taket.....fordi det sildret vann inn på do i huset, å det var vel ikke noe særlig.:knob: :knob:

Opp på lakkverkstedet, å fikk klargjort en Hi-ace til lakk.....

I morgen blir det jobbing på Rosa.....Og GTX!

Men litt trøtt nå.....zzzzzzzzzzzzzzz

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg iallefall lest mye men ikke alt. Dette blir bra gromt dette. Jeg driver selv med noen V8 men disse er i Volvo da ;)

Skal legge ut noen nye bilder etterhvert.

Må bare få lagd til et par rør til eksos og sveise gulvet i den andre så har jeg dem begge på veien ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg iallefall lest mye men ikke alt. Dette blir bra gromt dette. Jeg driver selv med noen V8 men disse er i Volvo da ;)

Skal legge ut noen nye bilder etterhvert.

Må bare få lagd til et par rør til eksos og sveise gulvet i den andre så har jeg dem begge på veien ;)

Kewlt! Jeg er i startgropa på et 242 prosjekt... Ser ut som om det blir 350 med datasprut i grove trekk... Satser vel på noe rundt 500-600hk og manuell.

Og hvis det er mere penger igjen da, så har jeg blitt veldig nyskjerring på sånne eksosbremser. ;)

Har lyst til å studere litt mere rundt det...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider