Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skjer med gosia da Bead?

Kan vel ikke ta så lang tid hvis det bare er å resette en server???

Er jo værre en nedetia til bilforumet detta jo :(

Det med siden min er det desverre ikke noe jeg kan med...

Da SirKim/ Hastverk har denna i Systemet sitt og har ALL makt..

Har sendt ham noen SMS, men de får jeg ikke svar på..:drunk:

Så gir han nå bare beng, så får vi finne på noe annet...

Det skal finnes Back-uper hos noen av oss, så siden kommer til å bestå igjen...UANSETT!jj%20(2).gif

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal finnes Back-uper hos noen av oss, så siden kommer til å bestå igjen...UANSETT!jj%20(2).gif

Ikke umulig at det har vært litt hackking der da.... Det var en meget tvilsom topic lagt til der av en uregistrert bruker, noe som vel ikke skulle kunne gå ann etter hva jeg kan huske.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at du ikke har noen makt over den, men som administrator burde han vel for pokker gidde å svare deg på sessemmess!

UT MED NR!!

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje legge ut mob nr til Hastverk, så kan dere ende ham SMS om at dere vil ha siden opp igjen??0%20(5).gif

hvis han ikke har grunn til å svare på meldinger å sette opp sia igjen så får han det værtfall:yummy: :drunk:

- Volvo 240 GLE (turbo prosjekt)

(-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni!

lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt gratis å sende sms fra f.eks. gulesider/telefonkatalogen på nett da så det burde jo ikke være vanskelig :drunk:

Han har jo ikke noe netttilkobling derfor ikke fikset RCS sidene, nei Bead for lære seg littt web disign så klarer han dette selv.:wank

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdsgutten kan jo fikse detta... han er jo på tunet sitt å steller med dyra...jj%20(2).gif

Jegdamndamn :cocain: :wonder: ....... kona må jo slå på dataen min før hu reiser på arbe om morran for jeg greier ikke sånt datastuff:drunk: så det er best ikke jeg putter syltelabbene mine borti detta. By the way, neste onsdag er det samling på Lyngrillen.:disco

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider