Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Luzifer: Vet ikke om du husker meg, men var jeg som kjørte deg hjem fra byen i Trondheim en kveld (26.08.06) for ett par år siden. Med en blå Mercedes S123 300TDT. Du tok ett bilde av bilen da du gikk av ved hotellet ditt, så mitt spørsmål er: HAR DU DET BILDET ENNDA? Har solgt bilen, men er på utkikk etter den, å har bare ett bilde av den. Skal kjøpe den igjen skjønner du.

Mvh Fredrik

-Mercedes E320 Coupe `94 (Prosjekt/Bruksbil)

-Mercedes 200D Sedan `91 (Bruksbil)

-Mercedes E200 Sedan `93 (Delebil)

-Mercedes 300D Sedan `76 (Prosjekt)

-Mercedes 300DT Wagon `83 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Umek, hvordan går det med gamle Volvon min? Var det ikke noen du kjennte som kjøpte den?

Tror alle grombitene inkl motor er på vei inn i en annen lego kloss :)

Står visst ganske stillt om jeg har forstått det riktig.......

Leit

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...

Det skulle egentlig ikke være mulig... hva som ligger bak kan jo kun eieren fortelle...

Men noe så lite oppfinsomt har jeg ikke sett på LENGE!:uhhmmwhat?:

:):):) Hva som ikke er muligt??. Men det va ikke mitt første eller andre valg osv. Alle mine påtenkte forslag var opptatt, Da tok eg dette på sparket( kommer nok en 632cui i bilen med tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider