Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frister, men hadde planer om å kjøpe noe mer komplett siden jeg har alt for mye å gjøre i vinter.. Og ikke minst må det være orntlig ledningsnett, siden jeg er som bead med ledninger ;)

Du, det er ikke noe mål her i livet å bli lik Bead.

Alternativet på slike gamlebiler er jo å handle en ledningsoppleg ferdig fra Pailess for eksempel, og da er det jo bare plugg and play, Greier du å bytte ei lyspaære så greier du detta. Men skjønner poenget med å kjøpe noe som er mer ferdig men da er jo prisen på disse mye høyere. Pickupen står nå her om du skulle finne ut at ledninger er gøy.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE som skjer i helgen...

Ville mest ha vært i Belgia, men tiden strekker ikke til...

Blir vel på tunet denna helgen å tipper jeg...sukk..

MEN det minker på prosjektene her...

Opprydningen ble bra, da det ble kastet 2 biler igår... 2 igjen...Råsa snart klar...

Hva er det som mangler på den råsa da, koble batteriet:doh og det er vel litt for vanskelig, tross alt litt mer en 1 ledning å holde styr på:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er ikke noe mål her i livet å bli lik Bead.

Alternativet på slike gamlebiler er jo å handle en ledningsoppleg ferdig fra Pailess for eksempel, og da er det jo bare plugg and play, Greier du å bytte ei lyspaære så greier du detta. Men skjønner poenget med å kjøpe noe som er mer ferdig men da er jo prisen på disse mye høyere. Pickupen står nå her om du skulle finne ut at ledninger er gøy.

Hehe, sant nok. Men jeg betaler heller ekstra for noe komplett. Har masse å gjøre både motormessig og karosserimessig på firebirden min, og når det er gjort må jeg opplakkere corvetten til gamlingen.. (++++)

Får komme tilbake til deg OM det skulle bli aktuelt :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som mangler på den råsa da, koble batteriet:doh og det er vel litt for vanskelig, tross alt litt mer en 1 ledning å holde styr på:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Heihei...

kom her, skal jeg dytte øra dine fulle med Whaffels...:D:D:D

jaja... er nok litt Eksos, dynamo fester og litt almenn service som er igjen...Åsså en slik liten formalitet som EU kontorll...hihi

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider