Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er med jeg..kommer nok innover hvis det skjer noe natt til 1 :) hva motor vil du ha i mantaen da? sladde bil detta?

 

Tenker litt i retning c20let calibra turbo motor:: Og ja planene er å få kjørt så sidelengs som overhodet mulig....

 

Forhjulene styrer bare delvis, for korrekt retnings forandring må det stilles opp å kjøres sidelengs....

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m'm

 

Men vi har gjort litt i kveld vi å....

 

SSPerf, var nednom å vi fikk gått gjennom prosjekt ROSA og skreiv lang liste med deler å ting som vi skal ha!

 

Så nå er det bare å få gjort siste svisingen og kaross jobb, så lakk å så montering av god delene.....:smilbmw

 

Fikk også rett enda en Sykehus, hiace... kroner inn,kroner inn.....:)

 

BB454 har slipa MB 17 tommer i dag, så nå er det snart lakking av det å....

 

Noen som har litt FRITID å selge????:bok

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m'm

 

Men vi har gjort litt i kveld vi å....

 

SSPerf, var nednom å vi fikk gått gjennom prosjekt ROSA og skreiv lang liste med deler å ting som vi skal ha!

 

Så nå er det bare å få gjort siste svisingen og kaross jobb, så lakk å så montering av god delene.....:smilbmw

 

Fikk også rett enda en Sykehus, hiace... kroner inn,kroner inn.....:)

 

BB454 har slipa MB 17 tommer i dag, så nå er det snart lakking av det å....

 

Noen som har litt FRITID å selge????:bok

Ja denne uka, hvis ikke jeg henter volvo'n!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke plass til mere enn 6" i en gammel 350... hmmmmmmmmm

Har ikke veid de, men disse er smidde og ikke av type "silicon hypereutectic alloy" T5 eller T6. Da disse ikke tåler så mye, vet ikke hva du har? Vet disse "silikon-stemplene" er meget bra, med tanke på bevegelse og vekt... men tåler ikke fullt så mye! Så jeg turde ikke benytte disse... Har jo litt planer og ideer da serru, som vanlig.

I bunnen blir smidd Eagle veiv, Eagle H-beam 6" råder, disse KB stemplene .030 i ei 4-bolta blokk. Den skal vel tåle det meste håper jeg. Blir vel først å få ting til å fungere med datasprut av type Megasquirt, så får vi se hvor det ender... har jo litt planer, om tiden og pengene strekker til...

Får vel se om jeg stikker bortom og ser litt hva du holder på med i påska da, hvis jeg er hjemme. ;) Må vel hente Volvo'n snart oxo, så jeg kommer i gang med den. Er vel litt av hvert å henge fingrene i der oxo tenker jeg.

 

Joa har "silicon hypereutectic alloy" stempel de veier 385Gram med krysspinne sant det de tåler ikke så mye overtrykk og lystgass men nå skal jeg lage sinne sugemotor så for meg er de perfekte samt at jeg bruker orginal rådene bunn er skudd sikker til 7000Rpm og 550hk på hjula holder i min litte 1250kg stasjonsvogn men planene går videre...

 

Husk for all del og avballansere alt hvis ikke delene er avballanser sammen allerede.

 

Mener det finnes et bedre bygge selv sprut som Ratata snakka om lurer på om han kaldte det Vems.

 

Hey grav ut 242 da blir svigers glad tenker jeg :)

 

Uansett bygge motor er gøy blir mere av det .

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa har "silicon hypereutectic alloy" stempel de veier 385Gram med krysspinne sant det de tåler ikke så mye overtrykk og lystgass men nå skal jeg lage sinne sugemotor så for meg er de perfekte samt at jeg bruker orginal rådene bunn er skudd sikker til 7000Rpm og 550hk på hjula holder i min litte 1250kg stasjonsvogn men planene går videre...

 

Husk for all del og avballansere alt hvis ikke delene er avballanser sammen allerede.

 

Mener det finnes et bedre bygge selv sprut som Ratata snakka om lurer på om han kaldte det Vems.

 

Hey grav ut 242 da blir svigers glad tenker jeg :)

 

Uansett bygge motor er gøy blir mere av det .

 

Era

Bunnen skal avballanseres selvsagt... Stemplene er jo vekt-justerte, men sender hele bunnen til ski når jeg er ferdig med den. Bunnen skal kunne varve 9000 ihvertfall, problemet blir oljefilm i sylindre...

Vems bruker megasquirt software, men det er verre å bygge ut. Det bruker sma komponenter på kretskortet... Bygger kretskortet selv! Jeg velger det fordi mulighetene er så store, og det er MANGE som bruker/utvikler det.

Kjenner en som bygger med VEMS faktisk, han skal ha det på en 350 i en montecarlo SS.

Motor har alltid vært artig syntes jeg, og automat-kasser da... ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de skal klage på dekkdimm er jo bare for å være vanskelig. knock Du har jo ombygd understell, så hvorfor skal da den vanlige dekkdimmensjonen være "riktig" ? Og når man tenker seg om... Lambo, 'Rari, Masserarti, Porsche.. Opel.. Alt har jo bredere bakdekk for tiden.. Devil

 

 

Dere får slenge denne rundt over alt dere gidder da vettu :

aar012.gifStøtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!aar011.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunnen skal avballanseres selvsagt... Stemplene er jo vekt-justerte, men sender hele bunnen til ski når jeg er ferdig med den. Bunnen skal kunne varve 9000 ihvertfall, problemet blir oljefilm i sylindre...

Vems bruker megasquirt software, men det er verre å bygge ut. Det bruker sma komponenter på kretskortet... Bygger kretskortet selv! Jeg velger det fordi mulighetene er så store, og det er MANGE som bruker/utvikler det.

Kjenner en som bygger med VEMS faktisk, han skal ha det på en 350 i en montecarlo SS.

Motor har alltid vært artig syntes jeg, og automat-kasser da... ;)

 

Lurt, Ski avballanserte min også blei bra det.

 

9000Rpm! tror du må kjøpe råere veiv og råder en Eagle da gitt Kopiss har kvella 2 heftig bygde 350 med 9000Rpm måtte stoppe på 8200Rpm da holdt det alle var med heftiger innmat en Eagle.

 

Olje filmen i cylinderne ja og holde olja i bunnpanna spes hvis du skal svinge med bilen må det lages noe heftige skvalpe skott nedi der samt "wind tray" til veiva så den virvler opp minst mulig olje. Men det blir sikker rå motor åssen topper satser du på a?

 

Joa sant det Megasquirt er mere utbredt effekt messig blir det nok det samme tipper jeg.

 

Ja motor er gøy men Automat nei Invalidagregat kan man da ikke ha spesielt ikke hvis man skal svinge responsen i automater er for treg under sladd blaa.

 

Men blir gøy og følge bygget.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt, Ski avballanserte min også blei bra det.

 

9000Rpm! tror du må kjøpe råere veiv og råder en Eagle da gitt Kopiss har kvella 2 heftig bygde 350 med 9000Rpm måtte stoppe på 8200Rpm da holdt det alle var med heftiger innmat en Eagle.

 

Olje filmen i cylinderne ja og holde olja i bunnpanna spes hvis du skal svinge med bilen må det lages noe heftige skvalpe skott nedi der samt "wind tray" til veiva så den virvler opp minst mulig olje. Men det blir sikker rå motor åssen topper satser du på a?

 

Joa sant det Megasquirt er mere utbredt effekt messig blir det nok det samme tipper jeg.

 

Ja motor er gøy men Automat nei Invalidagregat kan man da ikke ha spesielt ikke hvis man skal svinge responsen i automater er for treg under sladd blaa.

 

Men blir gøy og følge bygget.

 

Era

Skal kjøre 5-trinns manuell i volvo'n...

Skal forske litt mere på veiv, men vet den har blitt brukt i heftige motorer...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår