Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Idag har jeg og luzifer endelig etter lang tids leting funnet en bonde som var villig til å låne bort jordet sitt:) Å da var vi heller ikke seine med å finne fram crosserne våre... Dette var jo min første gang ute med crosseren,og må si at det er ikke så dumt det altså:) Begynte å få til noen løft på bakhjulet og greier, håper på å bli flinkere til det iløpet av sommeren....:)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey her skjer det saker ser jeg kult det da.

Har selv bygd LS1 i påska med letta og avballansert roterende innamt, ARP litt rundt omkring, ventil seter og ventiler med 3 vinkler, dobble ventilfjærer med sint trykk, titan retainers, rullevipper, rullekam (med gøyalle kam tider), Crom molly støtstenger, Z06 innsug og PCV system, porta trottel body, og mye mye mere så nå står LS1/T56 i bilen.

Neste jobb er og få på plass alle slanger og slikt noe er klart annet ikke så må resten av ledningsnettet på plass mest instrumenter. Hans når var den Karbon plata til dasjen klar?

Så nå klør det vilt i høyrebeinet etter og få gassa litt tror det blir moro med det oppsetet her i 1250kg bil hehe

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at Firebirden har C3 bakstilling, men hva er egentlig gjort foran? Grov fjærsenk, eller endra geometri (bærearminnfestninger - ikke camber/caster endringer)?

Apropos linelock tidligere:

C10burnout

Det fungerer fint det, selv med 2.73:1 i bakakselen, TH700 (tungt 2.gir) og slapp 305 spola'n villig, orka bare ikke 2.giret mens den krøp forover... Rett over 100km/t på meteret, koslig til å være "økonomi-motor"

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags biler er forventet til Biltema?

Er det gamle rustene holker som slurer med dekka fulle av diesel? :puke

Street meet i Vestfold, er det noe organisert og hvor er det hen.

Bam

Robert kan forvente....lokale biler....

Vi andre reiser til fårløpig ukjent sted i Vestfold.....

Vil ikke legge ut enda....

Så vi har litt forsprang på Onkel Politi!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at Firebirden har C3 bakstilling, men hva er egentlig gjort foran? Grov fjærsenk, eller endra geometri (bærearminnfestninger - ikke camber/caster endringer)?

Apropos linelock tidligere:

C10burnout

Det fungerer fint det, selv med 2.73:1 i bakakselen, TH700 (tungt 2.gir) og slapp 305 spola'n villig, orka bare ikke 2.giret mens den krøp forover... Rett over 100km/t på meteret, koslig til å være "økonomi-motor"

Øvre bærearmer er kortet for negativ camber... Og stivere fjærer!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider