Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altså, nå har jeg blitt opplyst om at det skal bli børnemøte på biltema natt til første mai i porsgrunn/ skien...

Regner med at dette stemmer...(?)

Skal en av dere lage en tråd under happenings sånn at folk blir klar over det eller?:)

Jo flere folk= bedre stemning og mer moro :)

EDIT: leste litt bakover i tråden, så da vet jeg ikke helt hva dere har tenkt til/ hva det blir til, men venter i spenning uansett.

Blir det lagt ut under happenings etterhvert da, uansett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt julaften her idag... Fikk veiva, råder og lagre... ;)

Så nå har jeg vel det meste til bunnen ihvertfall!

altså, nå har jeg ikke fulgt med i denna tråden på en stund og gidder ikke lese det hele... Hvem bil bygger du motor til nå..? specs?

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, nå har jeg ikke fulgt med i denna tråden på en stund og gidder ikke lese det hele... Hvem bil bygger du motor til nå..? specs?

I utgangspunktet skal jeg ha den motoren i en Volvo 242...

Så du hadde sendt meg melding i påska, var på fjellet uten dekning. Så jeg fikk jo sinnsykt mye meldinger når jeg først kom ned fra fjellet. Så jeg vet ikke om jeg svarte deg...?

Tønsberg på deg snart eller?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har jeg blitt opplyst om at det skal bli børnemøte på biltema natt til første mai i porsgrunn/ skien...

Regner med at dette stemmer...(?)

Jo.... Noen og Amcar clubben.....(Pensjonistforreningen)

Skal ha noe på Kjørbekk i skien!

Men vi orker ikke se på stillestående sluring.....

Så vi skal heller oppsøke forlatte plasser å slure litt villere, kanskje kjøre litt fort side om side....!

Å....ikke minst...noen kommer ikke til å ta masse penger for å at vi kan få leke....:)

Skal en av dere lage en tråd under happenings sånn at folk blir klar over det eller?:)

Jo flere folk= bedre stemning og mer moro :)

Vi bruker denne tråden!

Er jo 400-500 visninger her i døgnet...så rykte vil spre seg!

leste litt bakover i tråden, så da vet jeg ikke helt hva dere har tenkt til/ hva det blir til, men venter i spenning uansett.

Spenning kan det jo bli i masser.....

Skal jo leke Katt å Mus med Politiet!fatality

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dette som bygger en BMW ??

atestavkameran0467as.jpg

atestavkameran0478ik.jpg

Mickey Thompson Racing Tires / Good Year Racing Tires.

Race Fuel 66 Racing Fuel

+46 70 52 90 900

http://www.greekdragster.info/forum/download/file.php?id=1711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal jeg ha den motoren i en Volvo 242...

Så du hadde sendt meg melding i påska, var på fjellet uten dekning. Så jeg fikk jo sinnsykt mye meldinger når jeg først kom ned fra fjellet. Så jeg vet ikke om jeg svarte deg...?

Tønsberg på deg snart eller?

Jamen det husker jeg ikke... Hva spurte jeg om forresten...?

Tønsberg...? hmmmmm.......

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider