Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hihi...

Du camarocab....har en sånn Ford van aksel med 8 bolter.. den burde holde...

:)

Jo takk men jeg har aksel på traktorn

dscf0029.jpg,

og det å sett F...-deler på en Chevy gir meg frysninger. Det holdt at jeg måttte gå inn på en F...butikk i Arendal og spøre etter deler, det blir med den ene gangen, ikke skjønte de personene bak disken så mye heller, :shake

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo sykt bra ut dette... morro om dere får teste bmw en på våler da:driving tøff 2cv da...er ikke tilfeldigvis luzi og onkel sin 1 mai bil som står på høggern og brenner dekk? :cool: kult du ikke la ned tråden da:thanks

Neida første mai bilen har fått en ny lykkelig eier:)

Menneh lurer fortsatt litt på hvor det blir av bildene/filmene fra denne bilen?

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det blir regga svenson BMW...

I går fikk vi malt gulvet, montert alu dørtrekk,sveivemekanisme, som vi har bygd om fra elektrisk til manuell opperering...

Vidar har snart fått ferdig alle slanger og rør og "kvist" på motoren....

Jeg har måttet trolle litt med plate kunstene og laget litt aludeler til tanker og annet....

Bjørk har fikset bakaksel og smådeler...

Dasjbordet er også snart på plass....

Endel MASSE igjen men vi trår til i dag å.....

Først i dag skal vi til Skien å få frest opp ny bultsirkel i spindlene framme, så vi får montert på de flotte frontrunnersene....

å bremser skal fikses i dag, så det skal være fint lite igjen i kveld!

Så det er vel ikke så mange som kjører 45 mil om dagen for å jobbe....:puke

skikkelig lei det nå!

men vi krommer nakken å jobber på....

se opp for liten rød starlett.....:deng

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står litt på vent inntil jeg får ferdig Porsca til SS Perf og en 70 GTX og en 66 Ford Taunus 17M....

Men papirmølla på 69 Camaron er vel underveis.....så noe skjer....:boxers

Men noe konkuranse mot VS og mine biler......

å nei dere.....går den bilen som teorien sier at den skal gå.....

Så tenker jeg den bilen blir på toppen HELT ALEINE....ganske lenge....:smilbmw

å slike kroner som er lagt ned i den bilen......jo.....det er det ikke mange som har... eller kunskapen til å få alt til å virke!

Så noe konkuranse blir det ikke....:shake

noe flere burde inndrømme er at slik konkuranse koster ekstremt mye mer enn det smaker og hva får man igjen????

Jo ekstremt tynn lommebok.....eh... trenger ikke lommebok, for det er faktisk ikke noe å putte i der.....:eek:

men jeg vil bygge mine biler som jeg vil ha de... så får jo andre mene litt hva de vil, om de kan komme til å få gode tider på 402, ja det ville jo være hyggelig.... men skikkelig lei biler,kunder, mas, lite søvn,møkkamat og lite med kroner.....så noe må skje!

:boxers

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

corolla du lissom......

hihi, nei du kjære.... tror du skal lære å sladde litt.....med bakhjulstrekk..... kiddie

Hehe jeg lærte å sladde med Corolla fra 1983 sist vinter. Har bakhjulstrekk :P

men på asfalt nytta det aldri. ødela en clutch da :P

Er imponert over hva dere bygger. Skulle ønske jeg hadde noen å drive hobbyen med. Er aleine i en låve jeg låner for å gjøre ferdig et lav-budsjetts prosjekt.

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg lærte å sladde med Corolla fra 1983 sist vinter. Har bakhjulstrekk :P

men på asfalt nytta det aldri. ødela en clutch da :P

Er imponert over hva dere bygger. Skulle ønske jeg hadde noen å drive hobbyen med. Er aleine i en låve jeg låner for å gjøre ferdig et lav-budsjetts prosjekt.

He he....

Oxo gammal Gorilla dude her... 75 stw! 1200!

Knuste noen bakaksler og KNAKK bladfjærer. LOOOOL

11-12 meter rekord i lengdehopp.... :D :D :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knuser egentlig hjertet mitt hvis det blir en (unskyld å måtte si det) kebabracer som står alene på toppen lenge som norges raskeste med hvinduspussere altså! :( tøfft med 6`er turbo med masse gamp,. men MYE tøffere med detroit-jern som enehersker på kvartmilstoppen.. men men, det er nå min mening bare da!

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider