Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gratulerer med tidene....:disco

 

Vi guttene her nede hadde desverre ikke mulighet til å bli med på leken, siden vi har gjort mesteparten av arbeidet på bilen, så henger vi skikkelig etter med alt som MÅ gjøres....

Så da må det jobbes.....masse.......:deng

 

Skal vi ha muligheten for å komme oss til BIG Meet, så tenker jeg at vi må jobbe natt og dag fram til vi reiser.....for å få levert alle biler som skal bli klare før 1 Juli...bl.a SSPerf Porsce, 70 GTX, kanskje en Viss Camaro.....bussen burde ha en sørvis og EU innen vi reiser.

 

så sånn er ståa her.....:puke

 

Film kommer efter helgen.

 

Vidars tid på 201 meter

 

60 - foot = 1,25

201 meter = 5,2 sek

201 meter = 220 km/t

 

402 meter = 8,08 / 272 km/t

 

 

Vidar Strand körde 8,08 / 272 km/t första repan ut på Gardemoen.

 

Laddar nu för första 7 sek repan med den nya BMW M3;an

 

Sitter och håller Tummarna.

 

 

Worlds fastest 1/4-mile bimmers

 

1. Risto Virtala (Virtala Racing) Finland. 8.399 @ 265,47 km/h.

 

2. Vidar Strand / Tommy O. Björk, Norway / Sweden. 8.423 @ 251 km/h.

 

3. Jocke Sahlin (Jakan racing) Sweden. 8.529 @ 257,4 km/h.

 

4. Terho Laukkanen (Laupa Racing) Finland. 8.58 @ 251.8 km/h.

 

5. Raimo Saukko, Finland. 8.627 @ 157.39 MPH.

 

6. Jani Lindqvist, Finland. 8.643 @ 157.09 MPH.

 

7. Vidar Strand (VS MOTOR) Norway. 8.83 @ 253 km/h.

 

8. Jocke Sahlin (Jakan racing) Sweden. 9.33 @ 237 km/h.

 

9. Peter Hammarström Sweden. 9.47 @ 242.3 km/h.

 

10. Andreas Bäckström (Bäckis) Sweden. 9.50 @ 241.9 km/h.

 

11. Saku Ritola Tampere, Finland. 9.67 @ 148mph

 

12. Magnus Hammarström Sweden. 9.872 @ 223,4 km/h.

 

13. Jurgen/Tero (Jakan racing) Sweden. 9.88 @ ? km/h.

 

14. Spjuverns (Spjuverns) Sweden. 9.89 @ 227.5 km/h.

 

15. Patrik, Sweden. 10.17 @ 223 km/h.

 

16. Erik Kilander Sweden. 10.44 @ 227 km/h.

 

http://www.dtmpower.net/forum/showthread.php?t=142729

Mickey Thompson Racing Tires / Good Year Racing Tires.

Race Fuel 66 Racing Fuel

+46 70 52 90 900

 

http://www.greekdragster.info/forum/download/file.php?id=1711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

JO, her er det rydde dag!

Og litt jobbe dag!

Vi har ryddet på jordet i dag

 

Å vi måtte flytte litt på FORD VAN til Slegga Racing....

Der er det fortsatt endel deler igjen, så trenger dere noe så send PM...

 

bilde1792xb.jpg

 

bilde1804wt.jpg

 

bilde1819eb.jpg

 

Så vi fikk ledd litt... hihi...

 

Luzifer har også gjestet farmen i dag å vi fikk flyttet litt på Camaroprosjektet....

Den har stått bak i bussen...å der skal det andre ting....

å EU-kontroll er også på gang....Lakket siste delene til hondaen også i dag....

Så det skjer jo masse....:wave

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film kommer efter helgen.

 

Vidars tid på 201 meter

 

60 - foot = 1,25

201 meter = 5,2 sek

201 meter = 220 km/t

 

402 meter = 8,08 / 272 km/t

 

 

Vidar Strand körde 8,08 / 272 km/t första repan ut på Gardemoen.

 

Laddar nu för första 7 sek repan med den nya BMW M3;an

 

Sitter och håller Tummarna.

 

[/url]

 

Men.... ganske langt ned til 6 sek tider som noen har fantasert litt om????

 

hihi:thumb

 

Men godt at den virker.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5'eren hadde ihvertfall powerglide og Ford 9 tommer til dragkjøring.

Denne 3'eren er vel omtrent en Prostock bil med fullt rørchassis ol?

5'eren var en tvilsom gatebil, men det er vel ingen som vil finne på å påstå at den nye 3'eren også er en gatebil?

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5'eren hadde ihvertfall powerglide og Ford 9 tommer til dragkjøring.

Denne 3'eren er vel omtrent en Prostock bil med fullt rørchassis ol?

5'eren var en tvilsom gatebil, men det er vel ingen som vil finne på å påstå at den nye 3'eren også er en gatebil?

 

 

Hva er en gatebil?????

 

Den nye M3 har en vanlig Ford 9" stiv aksel, med 4 link....(som ALLE vil ha på Escortene sine) og vanlig 2-3 veis justerbare coil over dempere....

10,5 toms dekk, tilsvarer 275/90/15.

2 gira Power glide til girkasse....

Motor, 3,9 liter M5 med twinturbo og div godsaker.....

Alle karosseridelene er stål på bilen....alle vinduer er glass i bilen, dørene har tilogmed STÅLBJELKENE montert....

Bilen har baklysene inntakt....

Å det er bare ett tidsspørsmål før alt av lamper er inntakt i fronten.

Så er det jo en haug med rør i bilen, som også alle andre vil ha i bilene sine....

Så om de er bygget av en ekspert og lett flere meter, skulle det da bety at det ikke er en gatebil????

 

Bilen er reg og fikset i sverige, å er met til å kunne kjøres på gata om ønskelig...

Men om det er PRAKTISK....jo det er vi helt enige om at det ikke er....

Men en 8 sek bil er ikke som en trøtt vilkensomhels bil som tasser over stripa på 10-11 sek....det kommer det aldri til å bli....

 

Men per min definisjon.... VS sin bil er like mye GATEBIL som mye av den andre vingedritten som liksom skal være gatebiler....Er det bremser og lys og bilen går å kjøre nogelunde greit på veien og langs rånestripa.... ja da vil jeg si det er en gatebil.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem gatebil ja gutter!! fikk ikke regga en dart vi hadde som hadde vært skilt på i sverige med rørramme! og den var det også bare en 340 med bare halvparten av hestene som det er i vs.motor m3`n!!

 

 

:deng

Da har dere ikke vært stridige nok, for loven skal jo være lik for alle.....ikke sant, så når lilla 69 camaron til den gangen Vehusheia er godkjent med 7.50 rørramme så skal vel alle andre få godkjent bilen sin??

 

Å du glemmer en ting.....

Med VS bilen så er det orginalt gulv,torpedoveggen er ikke flyttet, og forstilling og oppheng er orginalt....:driving

 

Men å diskutere hva som er en gatebil???

Er det en bil som er godkjent med den motoren som sitter i bilen?

Eller er det bare en bil som "kan" kjøres på gata?

 

Kun 69 Camaron til Vehusheia som er godkjent med MONSTER motor i dette landet med bekjent...

Den bilen har 12.000ccm innskrevet i vognkortet....

Har selv nesten kjøpt den bilen 2 ganger....men noen kom meg i forkjøpet begge gangene....:deng Devil

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajoda du har jo rett i det.. men regner dere med å få norske skilt på bilen? btw.. hvor var skiltene på m5`n?

 

Ingen norske skilt på M3 nei...funker ikke det, gidder ikke betale alle avgiftene, og bil eieren er jo svensk....jeg mener Finsk men bor i sverige...

 

M5???

Det får du spørre vidar om....

vet jeg ingen ting om...:shake

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. så det er ikke vidar strand som eier bilen asså? hvilken maskin har det vært i bilen der før? var det denne som var orange og sto til salg på nitroz.se for en tid tilbake

 

:shake , VS eier ikke bilen, Tommy Ove Bjørk eier den.

 

Det er mulig... da var den sølv og mørk orange.... med hodeskaller på siden...

 

Men sånn som den bilen da var....

Det er ca 500 arbeidstimer og endel tusenlapper siden....fra meg og mitt Crew med hjelpere...

Å VS har lagt ned mange timer han også....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår