Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Går bila deres på racefuel eller dragsterfuel? For VS kjører jo på racefuel' date=' og racefuel motor kan vel egentlig ikke sammenlignes med dragsterfuel da... Hvor mye hester sånn ca. er det i den 615ciden? over 1000?[/quote']

Hm... her er det vel litt fornuftige forklaringer og litt OPPklaring som må til tror jeg...:tannløs

Så får folket supplere eller mene noe vis jeg skriver feil...;)

En forgassermotor med over ca 10,5:1 i komp har det mye bedre på litt bedre bensin, som rallyfolket kjører på, ca 102 oktan.

Blib det mere komp bør man ha enda bedre bensin....

min motor har 14:1 i komp, så jeg må ha minst 110 oktan når det skal gasses, men siden jeg har Oktan KONSENTRAT i store mengder.....noen som vil ha?

Så holder det med å blande i ca 30% ,å er jeg der....

SV05 racebensin er vel 16 okt.? koster fort over 50 kr literen....

Den heftige Turbo bensin VS kjører på koster +- 110kr/liter, så det blir ikke billigt å kjøre på gata.

Du skriver dragster fuel...?

En dragster kan ha vanlig bensinmotor , å da går den på race bensin...

Så kan noen gå med metanol endten med Flygende toalett ;) injeksjon greie eller med kompressor, eller så går de med NITRO i Top Fuel....

Min motor er det ca 1000hk i nå, men den er bygget for orkaner med lystgass, så det kan vel trykkes inn 5-600 hk med gass om nødvendig. så noe blir det ... :crazysant

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig helt på tryne ut med sånne hjul når en ser fra den vinklen.

Ennå så fet camaro egentlig er.

Bra det i det minste er sånn for en annen grunn enn utseende i allefall!

For å si det på en annen måte....:deng

Bare misunnelig du....

Skal enda BREIERE dekk på 38 Deliveryn...

Er vel ikke mange som er enige med deg om at Pro Street stuk er ræva....

Noen kan jo mene at stilen er gammeldags, men vi er en hel horde mennesker som mener Pro Street er det opptimale....

Blir jo bare svimmel av sånn rundtrundt kjøring...:assman

:)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil gutter....

Han mener TO....som i 2.... BBc motorer og drev....:deng

ikke sant luzifer????:assman

Hihi... Får vel holde med en stor i første omgang. Men jeg må gjøre en jobb nå uansett, så kan jo like gjerne ta det. Har jo ny veiv, råder, stempler osv liggende, men... hvis jeg skal bruke det, så skulle jeg hatt en kompressor ellerno oxo. ;)

Var nede å kikka litt, bulk i bunnpanna og fult av olje i bunn av båten... :puke

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider