Ideal Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Test deg selv her. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Bra denne her også :) http://www.assotron.com/arse-or-elbow/# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Bare 3 feil!! Han med puppene som bender over der neppå sia had med fooled.... hehe Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Ideal Test deg selv her. Flere som er medlem av b3ta her ja :) Shemales... Er det en mann med silikon og sterke feminime lidelser, eller er det ei dame som har opperert litt nedentil? Eller kanskje det finnes begge deler? Ble nysgjerrig nå... Edit: Nevermind. Jeanette hadde peiling på dette! Fant ut at shemales er mannfolk som er transe i ungdomstiden, og begynner å jobbe for å få råd til kjønnsskifte men har ikke helt fått råd til å operere bort kødden. Den går nok med etterhvert den også. Æsj... Nå ble jeg kvalm! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by famir Flere som er medlem av b3ta her ja :) Shemales... Er det en mann med silikon og sterke feminime lidelser, eller er det ei dame som har opperert litt nedentil? Eller kanskje det finnes begge deler? Ble nysgjerrig nå... Edit: Nevermind. Jeanette hadde peiling på dette! Fant ut at shemales er mannfolk som er transe i ungdomstiden, og begynner å jobbe for å få råd til kjønnsskifte men har ikke helt fått råd til å operere bort kødden. Den går nok med etterhvert den også. Æsj... Nå ble jeg kvalm! Eller kanskje de beholder den for de liker å ta i ræva også?? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by jeanette84 Eller kanskje de beholder den for de liker å ta i ræva også?? puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by famir puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke puke ble ikke en SMULE kvaml av tanken nå vel? *gliser* Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg