Gå til innhold

Er det mulig å bli teitere enn dette??

Ranger emnet

Finepix

Anbefalte innlegg

Fyllekjøring slår alt.. Men den der var close..

Tenk når de får biler de der da? "18åring kjørte 1km i blinde, traff gammel dame som var ute å plukket tyttebær!" violin

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten like ille som en kar en kompis av meg haika med. Fyren var tydlig super kristen, ikke at det er noe galt i å være troende, men grenser finnes. Kompisen min satt seg inn, etter 10 min. kjøring kommer de til en veistrekning med en del S-kurver. da slipper sjåføren rattet å sier "gud styrer for meg. kjører vi ut nå er det ment too be"

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten like ille som en kar en kompis av meg haika med. Fyren var tydlig super kristen, ikke at det er noe galt i å være troende, men grenser finnes. Kompisen min satt seg inn, etter 10 min. kjøring kommer de til en veistrekning med en del S-kurver. da slipper sjåføren rattet å sier "gud styrer for meg. kjører vi ut nå er det ment too be"

HAHAHA! Da hadde jeg tatt rattet rimlig kvikt tror jeg :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det må vel være rimelig ille..

OT: Vel, veldig lite er så dumt, er også rimelig dumt av førere av 125 å ta hendene av styret i 120.. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tunnelen der blir brukt til kappkjøring med bil av enkelte... Så jeg tror det er best å unngå det stedet. 2 biler side om side i 200km/t og et par "blinde mopedister i mot.... violin

-vw golf 1,6gl 87 (bruksbil)

-vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil)

-vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier)

-vw jetta 1,6 85 (prosjekt)

------------------------------------------------

x mitsubishi  galant 87 (hugges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at oppførselen til disse idiotene går ut over oss andre i samfunnet. hvis de vil ta livet av seg, så får de legge seg ned i en grav og spa over seg da. Så slipper vi sykehus utgifter, høye forsikringer eller å bli truffet midt i trynet av de mens vi er ute i trafikken og oppfører oss (sånn noenlunde i hvertfall)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider