Gå til innhold

forsterker til focal utopia be nr 7 active

Ranger emnet

lohelle

Anbefalte innlegg

Jeg lurer seriøst på å investere i et slikt sett, men i starten i hvert fall så vil jeg nok gå for active-versjonen (10000 kr billigere enn standard-versjonen)

litt usikker på hvordan jeg skal drive disse igrunn.. Må være forsterkere av meget god (sq) kvalitet og må ha NOK effekt (og strømsteke)

Har vært innom tanken på for eks 3 stk Audison LRX 2.500.

Så har dere noen tips ang forsterkere til å drive dette settet med aktiv deling?

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

har disse gode nok/nøyaktige nok delinger til formålet? har ikke erfaring med aktiv deling på slikt nivå.. :)

Har fra før en Audison VRX 2.400, LRX 4.300 og LRX 5.600.. blir vel til at jeg selger de to LRX'ene..

Kan dere komme med priseksempel med "det som trengs".. ser bord fra kabler, strøm osv.. Men eventuelle moduler/extensions som trengs må jeg ha med..

Eventuelt via PM for de som forhandler slikt selv så moderator ikke klikker.. :)

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får inn to T03-4.150 som har stått i vår demobil og blitt brukt i EMMA denne sesongen, disse skal selges ut med 50% rabatt. Og to nye SS TR500/4 kommer på 20K

Et meget bra alternativ er jo å bruke èn TRU Technology T-4.65 til kr 6995,- på diskant og mellomtone og èn T-2.100 til kr 6995,- på midbassen. Disse kan helt sikker Ateam, Autod.no eller en annen av forhandlere gi et hyggelig tilbud på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider