Gå til innhold

forsterker til focal utopia be nr 7 active

Ranger emnet

lohelle

Anbefalte innlegg

hmmm, kan det være denne tro...:)

40_1116374643.jpg?1132067174

Du er nok ikke den første som har snust litt på den spilleren:)

Der ja :D Jeg har nesten bestilt en sånn allerede :) Har hørt en bil med den og kan ikke si at det var dårligere lyd enn de med p9 osv!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hmmm, kan det være denne tro...:)

Du er nok ikke den første som har snust litt på den spilleren:)

He he...............kanskje det. Om jeg var den første tviler jeg på, men det er lenge siden jeg startet litt undersøkelser rundt denne.

Vi får se hvordan den funker. Mye spennede løsninger, og komponentkvaliteten er høy.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...............kanskje det. Om jeg var den første tviler jeg på, men det er lenge siden jeg startet litt undersøkelser rundt denne.

Vi får se hvordan den funker. Mye spennede løsninger, og komponentkvaliteten er høy.

mvh

Glenn

Ja, det kan jo bli spennende å se hva de duger til. De startet jo salget av denne modellen i 2003, så de fleste barnesykdommene bør være borte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med et par stykker som har brukt den en stund og det meste funker bra nå. Men den slår seg ikke av med tenninga og nivået på basskanalen kan ikke justeres fra spiller. Men dette burde kunne løses med en software oppgradering :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider