Gå til innhold

bjirns 92 Golf GT

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, jeg hilste på naboen i vinter... På tide å lære seg å kjøre kanskje :)

 

Hehe. Blir det BMW hvis Golfen blir kondemnert, eller skal du ha en III/IV?

Og forresten, for å holde motet oppe. Selv om dette var i USA, det vanskelige er en bagatell.

 

Smash bong bash!

 

415747_31_full.jpg

 

Dele-del hentet inn

 

415747_52_full.jpg

 

Delen har fått bil!

 

415747_78_full.jpg

 

Yiihaa!

Lykke til med Golfen :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis golfen blir kondemnert så vet jeg ikke hva det blir... Har to kamerater som står og SKRIKER Honda i ørene mine, men jeg vet ikke om jeg har lyst på det.. Har mest lyst på en ny 3'er, så jeg får gjennomført planer osv.. Men skal ikke se vekk fra at det blir en BMW... Eller noe annet...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke enda, vet ikke om jeg får penger igjen engang. Time will show, akkurat nå holder forsikringsselskapene på å fordele skyld...

Satse på de er kjappere med saken din, enn det de var med min. Tok nemlig over et år før jeg fikk vite at det var min skyld da jeg vraket 2'er Golf'en min.

 

Uansett synd at du kræsja:( Bilen din var pen den, og hadde mest sannsynlig ikke blitt styggere med tiden.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske stygg akkurat nå jo :P

Satser på at det ikke tar så alt for lang tid, jeg skal passe på å følge de opp jevnlig og gi de all informasjon jeg sitter med, så satser jeg på at de ikke bruker måneder...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn grovt: Brems kræsj bang.

 

Den litt lengre versjonen: Vi kjørte i kolonne til Bergen i forbindelse med et streetmeet. Vi kjørte på motorveien, farten var 50 km/t ifølge mitt speedometer. Masse folk som brente forbi, og svingte inn der det var plass til en halv bil. Plutselig bråbremser saaben foran bilen foran meg, og resten sier seg vel selv...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår