Gå til innhold

Spaz sin første bil : E30 320i

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ARG!

skulle bytte til vinterdekk i går...ned i kjelleren, rote fram kjeledressen, ned igjen, rote fram 1000 watt`n, ut i boden, rote fram jeken, dra 10 meter med skjøteledning, pakke ut jekken og rulle den mot bilen...og,og,og..ja..NEIDA. jekken går ikke under. crap.

men planen er lagt, kutter et par 2tom4 på skrå og kjører oppå dem. men alikevel...surt...

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...er en lav bil vettu!

Forran går jekken under hvis du ratter helt om til den ene siden og jekker i det du ser under der, husker ikke navnet jeg!

HS reg er fra hamar\gjøvik området!

HS regga bil er en bil med lite rust, fordi di salter ikke oppi hamar\gjøvik der, kun grus! :thumb

M.v.h Petter Waal | 92228986 | pwaal@nokab.no

84 manta GSI 16V | 85 Manta GT 2.2i+ | 58 olympia 1500 | 02 Galant AVANCE stv 2.0 | 85 volvo 240

http://www.teamsideways.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,,,meeeen, joda, eksosen er hengt opp i ståltråder...joda....

hadde bilen hos en venn av familien som driver et verksted. høyre drivaksel bak må byttes, men var ikke sikker på om jeg måtte bytte både indre og ytre ledd. men uansett så ser det ut som at jeg må kjøpe hele greia ny, kan ikke bare bytte 1 av dem vel?? og har først tenkt til å se om jeg finner en hos en høgger, for en brand new en koster 3350,- og det er jeg ikke så veldig keen på å punge ut med akkurat nå. også måtte klossene forran og skoene bak byttes, men dette er kjøpt inn og skal på i dag...forhåpentligvis....

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,,,meeeen, joda, eksosen er hengt opp i ståltråder...joda....

hadde bilen hos en venn av familien som driver et verksted. høyre drivaksel bak må byttes, men var ikke sikker på om jeg måtte bytte både indre og ytre ledd. men uansett så ser det ut som at jeg må kjøpe hele greia ny, kan ikke bare bytte 1 av dem vel?? og har først tenkt til å se om jeg finner en hos en høgger, for en brand new en koster 3350,- og det er jeg ikke så veldig keen på å punge ut med akkurat nå. også måtte klossene forran og skoene bak byttes, men dette er kjøpt inn og skal på i dag...forhåpentligvis....

Skedsmo bilopphøgger tlf: 63876461 har garantert drivaksel til deg, mener å huske de tar 500,- stk og har 30 dagers returrett.. Hør med de!

Og JO! du kan bare bytte en.. Har ikke noe å si det..

Når det gjelder opphenget til potta så er det vanlig å henge opp potta i ståltråd når man senker bilen, dette for å få potta nærmere oppunder bilen og hindre subbing.. Dessuten er potta hjemmelagd og det mangler original fester på den.. Fungerte uansett bra når jeg kjørte rundt med det ihvertfall.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmo bilopphøgger tlf: 63876461 har garantert drivaksel til deg, mener å huske de tar 500,- stk og har 30 dagers returrett.. Hør med de!

Og JO! du kan bare bytte en.. Har ikke noe å si det..

Når det gjelder opphenget til potta så er det vanlig å henge opp potta i ståltråd når man senker bilen, dette for å få potta nærmere oppunder bilen og hindre subbing.. Dessuten er potta hjemmelagd og det mangler original fester på den.. Fungerte uansett bra når jeg kjørte rundt med det ihvertfall.. :D

takktakk, ringer dem first thing i morgen.

ja,ja, så lenge den holder seg der så får det vel gå, men skal se om jeg få en bekjent til å sveise på fester, men vi får se. skulle sette på vinterdekkene i stad da. bak gikk smooth, så setter vi på venstre forran og finner da ut at bilen er for lav til at det går uten at dekket slår borti ved fullt og nesten fullt rattutslag. går fra sommer dekk med 45 profil til monstertruck på 65. så da gikk det dårlig...så ruller for tiden med sommer forran og vinter bak...

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk, ringer dem first thing i morgen.

ja,ja, så lenge den holder seg der så får det vel gå, men skal se om jeg få en bekjent til å sveise på fester, men vi får se. skulle sette på vinterdekkene i stad da. bak gikk smooth, så setter vi på venstre forran og finner da ut at bilen er for lav til at det går uten at dekket slår borti ved fullt og nesten fullt rattutslag. går fra sommer dekk med 45 profil til monstertruck på 65. så da gikk det dårlig...så ruller for tiden med sommer forran og vinter bak...

Det fulgte ikke med vinterdekk når jeg solgte bilen.. Men hørte noe om at selger skulle skaffe deg dekk.. Så det ordner seg nok.. :thumb

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HS reg er fra hamar\gjøvik området!

HS regga bil er en bil med lite rust, fordi di salter ikke oppi hamar\gjøvik der, kun grus! :thumb

HS er fra Lillehammer. Her oppe i Hamar/Gjøvik/Lillehammer salter de som bare det. Alle de større veiene + i sentrum av byene er saltet dønn ihjel, begynte med dette for 5-6 år siden.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HS er fra Lillehammer. Her oppe i Hamar/Gjøvik/Lillehammer salter de som bare det. Alle de større veiene + i sentrum av byene er saltet dønn ihjel, begynte med dette for 5-6 år siden.

De begynte for 5-6 år siden ja.. De har ikke holdt på siden 85 da denne bilen ble regga som i feks oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
minimeet_1_12_05_025.sized.jpg

Hehe.. happyhappy

hvem er det der da???

haha, *drittdekkogdrittføre,ikkesjaførensfeil*

men kan si at det var ganske heldig der. var ikke langt før jeg var utti skogen og fikk mer skader enn stoltheten min.

men klarte jo å kjøre ut ordentlig her om dagen da. måtte ringe viking og greier....hedligvis så kom jeg unna med en enda mer skadet stolthet og et løsten sideskjørt(helt forran, ikke no problem å få fixet igjen) phu....

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider