Odd-Helge Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hehe,va ikke det i 95??? nei det var vk1 det tipper jeg...da gikk du på mekken...stemmer ikke det da Åge?? edit: glemte quoten Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 nei det var vk1 det tipper jeg...da gikk du på mekken...stemmer ikke det da Åge?? Hmm...ikke helt sikker nu,mn sikkert riktig det....Måtte bare vise at jeg følger med på den "fjodolfen" sine innlegg....Helt latterlig..... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe at dere følger med på meg sier at alt om hvor seriøst dere egentlig tar meg !! takker for det, men prøv å hold dere seriøse kiddie hehe .. er ikke så ofte det kommer inn folk med mere IQ en 98 % av folketallet hehe ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jauda.....Gått at nån ser opp te sæ sjøl kanskje.....DAHHH....Du har lagt opp te vestkant syndromet ser æ ja...Fått en træpåle trædd opp gjennom ræva så haka holde sæ oppe..... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe at dere følger med på meg sier at alt om hvor seriøst dere egentlig tar meg !! takker for det, men prøv å hold dere seriøse kiddie hehe .. er ikke så ofte det kommer inn folk med mere IQ en 2 % av folketallet ... Og at du ikke svarer på PM, viser hvor seriøs DU er! :) Jeg gir deg litt tid til, så klart. Men få ut finger'n 'a! :P Koz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 BoomBoxx :) hehe gi deg a .. har ledd så mye nå at jeg klarer ikke mere morro .. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 wtf? :D Jeg vil ha smiley! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hifonic : mener du virkelig dette??? hmmm.. her får dere 1 hånd's info om slikt og så gjør dere dette mot meg ... utrolig.. Og hvis du mener det innlegget var det beste, så må jeg jo bare gi opp !??? Ja, mener det 100% Ja!! Gi opp! på tide :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Dette er den kvalmeste og mest motbydelig setningen jeg noen gang har lest her på forumet! Gratulerer, du klarte å sjokkere meg, selv etter alle dine håpløse innlegg, fulle av usakligheter AMEN, enig med deg Pål . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er det ikke på tide at en moderator setter en stopper for denne "galskapen" her? Jeg mener... SoooCool gjør ikke annet en å spre dritt på et ellers ganske så ryddig forum. Det virker på meg som at det bare er en bruker som er opprettet for å skape litt "skoj" i en ellers kjedelig hverdag. Men hey, hva vet vel jeg hmmmmmmmmm Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Ja, mener det 100% Ja!! Gi opp! på tide :) skru på IRONI radaren da vel :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 skru på IRONI radaren da vel :wave Ironi over internet er lett å se! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hehe Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 vet du hva jeg tror soocool??? at du er en notorisk lystløgner med litt for mye fritid:) ------------------------------------------- Navn: 2cool<----Hadde ikke turt å lagt ut fult navn jeg heller hadde jeg vært deg :D Født: 1969<-----i følge din offentlige profil er du født 18 0ktober 1977 Bor: Bærums beste strøktviler ikke så oppblåst som du er Stilling: Teknisk leder (BOSCH).. Utdannelse: GK Elektro, VK1 Elektronikk, VK2 Svakstrøm, teknisk fagskole, 70 unike kurs innen feilsøking og bruk av BOSCH diagnoseverktøy.<--sikkert løgn som alt annet Interesser: Kostbare jenter, Penger penger penger penger penger ..<--jepp tror deg på denne Interesser innen bilstereo: Optimalistere lydgjengivelsen med det som står til rådighet ..<---husk kondensator da Framtidsplaner: Villa ved sjøen og egen strand.. Livsmotto: Lev som om du skulle dø i morgen !! __________________ Headunit: PIONEER AVIC-X1R 2 x 12" PIONEER TSW3004SPL ... 1 x LANZAR 4000D ------------------------------------------------------------ hvis man da leser igjennom alle trådene du har vært med i finner mann mye morsomt. det flotte er at dato på innlegget står over. først hade du Alpine hovedenhet...nå pioneer. så hadde du 2jbl gti 10"som du byttet ut med 12" deretter hadde du plutselig 2*12"pioneer. i en tråd spør du hvilken forsterker du skal kjøpe mens en tråd datert tidligere har du allerede kjøpt forsterker. morsom fyr du ja.. asshole Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg