team tulling Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hei å hopp!!!! Har tre røde optima batterier i bilen(et foran og to bak) min og lurer egentlig på om det er noen vits med kondensator. Forsterkeren min har egen inngang for kondesator. Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 egentlig trenger du ikke kondensator nei. Du bør ha grei spenning på forsterkerne med såppass mye batteri :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 *håpe på at soocool ikke ser denne tråden* :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hei å hopp!!!! Har tre røde optima batterier i bilen(et foran og to bak) min og lurer egentlig på om det er noen vits med kondensator. Forsterkeren min har egen inngang for kondesator. klikk her så finner du ut av det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg