xanakor Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hvordan kan jeg billig stive opp en 244 dl? syns den er forbanna mjuk, krenger jo som fan i svingene. er jo morsomere med stiv bil også..hehe d må gjøres billig som mulig da. har meget skrant økonomi nå for tiden, beistet drikker jo bensin! alle tips mottas med takk Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 du kan jo begynne med å senke den, eventuelt nye dempere, kraftigere stag og polyforinger, da er du på god vei Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hvordan kan jeg billig stive opp en 244 dl? syns den er forbanna mjuk, krenger jo som fan i svingene. er jo morsomere med stiv bil også..hehe alle tips mottas med takk montere større stabstag og poly-foringer hjelper MYE :thumb og som sagt dempere og fjære... jeg har 23mm forran og dobble 22mm bak samt varevogn "rør" i fronten.. synes min er sånn passe stiv å kjøre på vanlig vei... *når jeg kjører i fart å svinger hardt til siden så letter det ene bakhjulet..* :hammer Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg