team tulling Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 er det noen som vet om lars engen importere cdt?? Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 er det noen som vet om lars engen importere cdt?? Det gjør han ikke. Vi vurderte CDT i en lengre periode, men følte at det ikke levde opp til prisen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ok. der er vi ikke enige.jeg digger cdt eurosport 6.5" kompsettet Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ok. der er vi ikke enige.jeg digger cdt eurosport 6.5" kompsettet Det er hyggelig, men du får tilsvarende kvalitet på elementene til vesentlig lavere pris, i mine øyne. Det som sannsynligvis gjør CDT settene dyre, er på mange måter delefiltrene. Disse er noe mer avanserte enn gjennomsnittet, men alikevel er det større serieproduksjon, slik at det burde ikke gjøre så enormt utslag. For all del, det er ikke noe dritt, bare litt for dyrt. Jeg fant hvertfall produkter jeg mener gir mye mer for pengene, og gikk heller for det. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ok!!! Ja prisen er litt stiv men jeg vet om sett som er pent brukt til en rimelig penge, men vet ikke om dette er noe satse på da jeg skal spille i emma. Der må jo merket være godkjent Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ok!!! Ja prisen er litt stiv men jeg vet om sett som er pent brukt til en rimelig penge, men vet ikke om dette er noe satse på da jeg skal spille i emma. Der må jo merket være godkjent Avhengig av hva budsjettet ditt er, skal det ikke være vanskelig å finne noe som gjør en like bra figur som CDT Eurosport. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Finnes CDT i norge nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvem forhandler det da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg