nissan_kar Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ja.. den så jævlig strøken ut.. pluss atte den hadde turbo og spola i lyskrysset.. stikkflammen sto ut av potta.. noen som kjenner til?? ps: det var på lørdag street meet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 tipper den er grå :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Står det 22 på frontskjermene..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Eneste bildet jeg fant i farta.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 er ikke dem ganske like? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 jeg har sett den bilen selv, den går ganske bra må jeg si.. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Eneste bildet jeg fant i farta.. ja trur det er den.. fikk sjokk når jeg så den.. hehe så strøken ut.. men trudde ikke den hadde "snelle". noe spec på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Denne opelen er dødsfet. Hørt og sett den flere ganger i nærheten der jeg bor. Så den å på verksted. Heftig morsom bil ser det ut til. Les mer om den her;) mvh Nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Chatta litt med han fyren der på et bilmeet på biltema på alna en gang!!! Tror ikke bilen gikk helt som den skulle da!!! han snakka om at det var en rundt hundre hester i den da tror jeg...er ikke så gærent det når bilen bare veide 600 kg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=1315 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg