Volvo 740 racing Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som kan legge ut bilde av 740 med hvite blinklys bak? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hva tenker du på? 90 lys med hvit stripe eller gamle lys med erstaningsglass? Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 gi meg 2 uker så har jeg fått mine i posten og alt. ellers er det bilde i prosjekt tråden min ;) la opp bildet her jeg ;) + koster 955 sec ferdig tilsendt Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Nice.....Ealoken. Hvor har du kjøpt dem? sånne skal skaffes....ser jo mye bedre ut enn gule Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 pengene er overført og glassene er sendt. går rundt og venter på pakke i posten jeg nå. http://radicast.se/ der kan du bestille. Daniel heter han som driver detta :) God service :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Syns dessa er noen hakk finere, men... Mitt valg... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 satan for en hekk på den bilen!! om utblåsa hadde vært noen tommer større er det fare for jeg hadde "prøvd" de en tur!!!:D;) 90' baklys er jo ganske mye finere, men det jeg har funnet ut er at resten av bilen må være rimelig gjnnomført/strøken for å passe de, da de er mye "nyere", om ikke resten av bilen er strøken blir det litt som å sette lexus lykter på en e30..men din kenneth, og mange andre, NYDELIGE lys! *dere med '89 lys, hvorfor ikke ta en liten shine på orginallykta, og sot øversta stripa lett, og nederste bare bittelitt!? om en er litt forsiktig med klarlakken så de ikke glinser for mye synes ihvertfall jeg at det er det fineste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg