turn Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en bra chip til en Passat G60? Eller er det noen som har er rå chip til salgs? Har en Eprom 7000 fra G-tech nå, men vil ha en som gir skikkelig trøkk. Noen tips? Passat GT G60 SYNCRO RS modifisert G-lader 68mm laderhjul K\N konfilter Eprom 7000 chip Siter VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Jeg har prøvd maange forskjellige chipper til G60, både med og uten kvass kam, rs lader etc etc etc og de som utvilsomt lager de beste programmene er Jabbasport i england Send de en mail med hva som er gjort med din bil http://www.jabbasport.co.uk/ Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by KeW|ar Jeg har prøvd maange forskjellige chipper til G60, både med og uten kvass kam, rs lader etc etc etc og de som utvilsomt lager de beste programmene er Jabbasport i england Send de en mail med hva som er gjort med din bil http://www.jabbasport.co.uk/ SNS er ganske mye bedre enn Jabbasport sier de som har prøvd. Og sende mail til Jabbasport går bra, bare du ikke forventer svar. Det er ringe som gjelder. Det sto til og med på hjemmesiden før at du måtte ringe skulle du ha svar på noe. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 har også hørt at sns skal være det beste.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Har troen på at SNS lager dem beste chip`ene til digifant. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Har en SNS og en glocker chip som skal selges. Glocker chippen funker veldig bra, men det er mulig at SNS chippen vil funke bedre med rs-ladere. Jabbasport er forresten boss. Selger dem for 800 kr stk. mail meg hvis det er noen som er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frebru Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Jeg fikk en jabba til min 1.8 T og kunne nok programmert noe som funket bedre selv, basert på mine commodore 64 kunnskaper. Fikk så en superchip og det var andre boller. Sns er meget bra har jeg også hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by frebru Jeg fikk en jabba til min 1.8 T og kunne nok programmert noe som funket bedre selv, basert på mine commodore 64 kunnskaper. Fikk så en superchip og det var andre boller. Sns er meget bra har jeg også hørt. Trodde ikke jabba leverte til 1,8T uten at du var der og fikk mappet den på den rullende landeveien dems jeg??? De er ikke noen store fans av generiske chip. Sikker på at det var Jabba-Chips du fikk? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frebru Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Han som leverte den til meg sa det var Jabba. Han forhandler jabba chipper og en del andre så det var nok det. Det var til en g60 modifisert til turbo. Digifant 1 med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by frebru Han som leverte den til meg sa det var Jabba. Han forhandler jabba chipper og en del andre så det var nok det. Det var til en g60 modifisert til turbo. Digifant 1 med andre ord. Okay, ut i fra det du skrev så virket det som om det var til 1,8T, dvs 20v og ikke G60 motor med turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 SNS har ett godt rykte på seg når det kommer til chip'ene dems..spør på http://www.vwvortex.com er ett par folk som har produktene dems der...personlig skal jeg bestille en selv.. -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg