Gå til innhold

hjelper det egentlig såå mye med grenrør??

Ranger emnet


golf gti:)

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.. kompisen min hadde en 1,8 med gasser å den var det jo bra drag i den! den var det grenrør på å no hjemmemekk av et luftfilter. kjørte ræva av meg når jg hadde vanlig 1,8gl. Har en relativt strøken 8v gti motor ekstra i garagen da jg kræsjet den forje gti`n :(:( Å den skal IKKE inn i den nye golfen føre det er gjort litt med den:) er det verdt å få den no sprekere eller er det bare å spare opp til en 16v motor? blir nok en sånn en med tiden kansje men har jo 2 8v gti motorer nå så frister veldig å koste på den ene noen lapper.. men hadde vært kjipt å brukt de til ingen nytte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt en gti motor som utgangspunkt - pga større ventiler og kanaler.

 

Sett skikkelige gasser ( e) på dennne samt en kvassere kam ..

 

 

Fyll 98 oktan - ha ca 23 grader fortenning og kjør fra gti er :)

 

 

Eller bruk vet - spar penger og kjøp bil med større motor heller.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt en gti motor som utgangspunkt - pga større ventiler og kanaler.

 

Sett skikkelige gasser ( e) på dennne samt en kvassere kam ..

 

 

Fyll 98 oktan - ha ca 23 grader fortenning og kjør fra gti er :)

 

 

Eller bruk vet - spar penger og kjøp bil med større motor heller.

 

 

= DYR moro :) 98 oktan koster.. og med disse modsene så suger maskina mye fuel! ;)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

= DYR moro :) 98 oktan koster.. og med disse modsene så suger maskina mye fuel! ;)

 

Antagelig vil de bli billigere å kjøre med 98 oktan. Min Polo G40 bruker mindre bensin med 98 oktan, slik at det er billigere å kjøre med 98 oktan. Slik er det med de fleste biler med efi og skikkelig justering for tenningsbank av hjernen.

 

Med skikkelig satt opp tenning på gasser motor, regner jeg med det blir tilsvarende.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt en gti motor som utgangspunkt - pga større ventiler og kanaler.

 

Sett skikkelige gasser ( e) på dennne samt en kvassere kam ..

 

 

Fyll 98 oktan - ha ca 23 grader fortenning og kjør fra gti er :)

 

 

Eller bruk vet - spar penger og kjøp bil med større motor heller.

Så du mener det vil funke bra med disse forandringene? Den vil dra bedre enn en orginal GTI 8V, i og med at den begynner å dra tidligere på turtallet? Stemmer dette? En webber gasser, trimkam og effektanlegg blir det til meg. Mangler bare gasser og trimkam kiddie

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår