Agent Pong Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hei tenkte jeg skulle lage en tråd der folk viser sine biler pluss at dere skriver kort om div... vet ikke om dette er gjordt før men... si i fra hvis dette er gjordt iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hmmm... :cool: Agent Pong (-med 20 poster). Jeg er blitt så mistenksom på folk som skal se på andres biler. Vips så får man en mangelapp fra nærmeste biltilsyn, eller den blir stjålet, etc.. Agent Pong jobber kanskje for Politi, Tollvesen, Biltilsyn, *-gjengen?? :afro *-Ja, jeg føler at "storebror" ser meg.... :spider Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 for å si det sånn, jeg forstår skeptisismen til mazdafun :) ikke noe vondt ment, agent pong, men det er visse hendelser med en del folk som blir lissom bare litt FOR misstenkelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Trykker man på navnet kan du velge "Finne alle poster av X" Der trur jeg vi kan eliminere den muligheten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 hehehe... er nok ikke det nei... jeg bare lurer bare på hvordan bilene deres ser ut.. bare for å se om noen har "stylet" bilene sine litt... bare for å se litt forskjellige biler og løsninger...jeg lurte på dette fordi at jeg vurderer en gtx selv... jeg jobber på et sagbruk og ikke i til noen av de idiotene som du nevnte hær nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Legg ut bilde av sagbruket! :D Skjønner at folk blir mistenkelige jeg. Har skjedd mye rart i det siste! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 kan hende det har skjedd ja... men hva i helvette er det med folk his de drar hit for å se etter biler da?? her er d... har ikke bilder men det er hær.. kjeldstad.no... cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Siden alle andre her er så engstelige med å vise fram bilder... Så her er vidunderet mitt! yodude PS. Skulle du være hypp på å overta dette prakteksemplaret av en 323, så er den din for 1000 pluss pant! Inkl nesten nye piggdekk :driving Annonse Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 legger ved bilde av min gamle 323 :) savner den well Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Kosson problemer er det som dokker snakker om??? Her er min: Men akkurat nå "sover" han i garasjen og støtfanger er fjernt og bort, også hovedlyktene :) Ny støtfanger vil jeg har fra http://www.corksport.com og nye hovedlykter fra http://www.fk-automotive.com. Har en ny logo fra Mazdaspeed som skal kommer på bil: Resten som skal gjøres er å fjerne dårlige steder(?) (rust f.eks.), motoren og styling. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Men akkurat nå "sover" han i garasjen og støtfanger er fjernt og bort, også hovedlyktene :) Ny støtfanger vil jeg har fra http://www.corksport.com og nye hovedlykter fra http://www.fk-automotive.com. Gr33tinx, Ruffneck Hvilke hovedlykter er det snakk om? Bilder? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Blonde Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 legger ved bilde av min gamle 323 :) savner den well Najs front fanger, erre du har fåt tak i den hen a??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 frontfangern er vel orginal, pluss gitter og hjørnevingetingdingsebomser! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvilke hovedlykter er det snakk om? Bilder? Fra Fiat Punto. Denne og lyktene fra Mitsubishi Lancer / Mirage er det eneste som kunne passer. Men Fiat lyktene er E-Godkjent. Mitsubishi ikke. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 frontfangern er vel orginal, pluss gitter og hjørnevingetingdingsebomser! :D Stemmer det ja, orginalfront med cupwings;) Bilen blir utrolig mye penere med lakkerte fangere iallefall:) Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg