WireD Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jepps, første jeg har sett på godt bilde, og det ser dritbra ut! yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Fra Fiat Punto. Denne og lyktene fra Mitsubishi Lancer / Mirage er det eneste som kunne passer. Men Fiat lyktene er E-Godkjent. Mitsubishi ikke. Gr33tinx, Ruffneck Får du disse uten angeleyes? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Får du disse uten angeleyes? nei, bare med. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Passer de lyktene rett i og har bra passform? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Blonde Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Stemmer det ja, orginalfront med cupwings;) Bilen blir utrolig mye penere med lakkerte fangere iallefall:) Var iallefall en nydelig 323 :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Passer de lyktene rett i og har bra passform? Det er nei! Noe modding må til mener jeg. Sjekk denne siden : http://www.clubprotege.com/wil/howto/projectors/ Der bruker de lykter fra Mitsubishi Lancer, men tror ikke disse lyktene er veldig forskjellige fra Fiat lyktene. Om Ruffneck gir prosjektet et forsøk har han i hvert fall lovet å lage en "How-To"!! :thumb Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 har planer om å bygg inn mirage lykten... men har helst lyst på punto lykten da.. men virka som om d vart litt mer modding enn æ godkjenne mæ sjøl te å gjør så da tar itj æ sjangsen på dem lykten.. eller kanskje æ klare å lur mæ sjøl te æ gjør d læll :crazysant Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Mitsubishi lyktene se bedre ut og passe bedre men man få ikke godkjent denne pga lyktene er ikke e-merket. Da kan dokker spøre hvem dokker vil. Ingenting :( Men Fiat lyktene er godkjent og jeg fikk en e-post fra FK-Automotive. Det problem er produksjonen. Vet ikke hvilket. Men god ting tar tid ;) Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Og her er min! :roll: Se min tråd HER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Kosson problemer er det som dokker snakker om??? Men akkurat nå "sover" han i garasjen og støtfanger er fjernt og bort, også hovedlyktene :) Ny støtfanger vil jeg har fra http://www.corksport.com og nye hovedlykter fra http://www.fk-automotive.com. Har en ny logo fra Mazdaspeed som skal kommer på bil: Resten som skal gjøres er å fjerne dårlige steder(?) (rust f.eks.), motoren og styling. Bilen din minner meg om utallige styla Golf'er jeg har sett opp gjennom åra - ødelagt frontfanger :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bilen din minner meg om utallige styla Golf'er jeg har sett opp gjennom åra - ødelagt frontfanger :well Ja enig med dæ. Men det er så jævla dårlig med fartsdemper midt på veien. Håper ja å finne luftsenkesett til min bil. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd_iversen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Her er min: http://home.no.net/ohiverse/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Sånn ser min ut. Er forøverig til salgs! Den er møkkete som fy på det nederste bildet. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd_iversen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 323 1979 mod min sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stressless Racing Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Får slenge ut et par bilder av gamlemazdan min oxo. Peneste bilen jeg har hatt. Siter 1968 Boble Go bilen! :) 1987 Mazda 323 R.I.P. 1987 Toyota MR2 1992 Peugeot 405 1990 Mazda 323 Stjålet 1992 Nissan 100 NX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg