Morgis Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hei. Noen som vet hvem som er distributør for General Electric i Norge? Skulle handlet lyspærer til bilen min, men etter at Clas Ohlson har gått over til Phillips pærer får jeg ikke tak i pærer fra GE lengre. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvorfor skal du ha akkurat GE pærer da? Finnes da bedre pærer på markedet enn dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 har testet ut såpass mange forskjellige merker og til nå er GE eneste som har holdt mål. Da tenker jeg tidligere olabiler jeg har hatt som virkelig har fått kjørt seg. Da røyk pærene i ett sett, og osrampærene var de som røyk fortest (sett bort i fra biltema pærene). GE holdt opp til 3-4 ganger lengre enn osram og det er mye! Derfor har jeg blitt en sær kunde som bare holder meg til GE, hehe. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hehe, det var den mest orginale testmetoden for pærer jeg har hørt. Olabil er moro det :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 såklart :cool: men har du anna å anbefale da? Jeg trenger 2stk oransje 21/7watts pærer til volvoen 2stk oransje 3157 pærer til chevyen 2stk hvite 3156 pærer til chevyen Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg mener å huske at Statoil har GE pærer, sjekkk der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg