Gå til innhold

Volvoen min kødder til skikkelig.

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

Vent med å takke til du ser hvordan det går!

Men bare for å understreke: Sensoren sitter i forlengelsen av kabelen, støpt inn i et sylindrisk plasthus. Dette plasthuset må altså trekkes RETT OPP av hullet i braketten. IKKE bryt sideveis. Når bolten er ute, trekk og vri. Spray litt olje på om den sitter trangt, men ikke så mye at det renner ned i klutsjen.

ok snakket med volvo nå. dem sa at ikke alle disse motorene har en slik føler. og det dem kunne se på min at jeg ikke hadde en slik. dessuten kostet dem 913 kr før moms. Skal sjekke litt til etterpå.

men har da lært noe nytt så kan jo takke for det ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Det skjønner jeg ikke, hvis du har en B230K. Men det ser du jo lett når du åpner panseret, se om du kan oppdage en svart kabel som kommer fra en kontakt øverst oppe og midt på torpedoveggen, og som stuper ned bak motorblokka.

Prisen virker også helt vill. Her i Stavanger betalte jeg litt over 400 kr i mai. Det er nesten sånn at jeg lurer på om forhandleren din snakker om den samme delen. Man lærer jo stadig noe nytt, men om du har bryterløs tenning må jo tenningssignalet komme fra et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen der går lett å skifte med en 10mm fastnøkkel oxo, er det føleren av plast du har så bruker ikke den å sitte så¨jævelig,

dette var feilen ner b230FT'n min ikke ville starte oxo, siste delen jeg byttet hehe

Ja, du hadde vært passe dum om du hadde byttet mer etter at du fant feilen :P

Edit: Sorry OT.. :/

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider