Gå til innhold

Kan noen modde 960'in min litt?

Ranger emnet

tohola

Anbefalte innlegg

ja, men serriøst.. hvorfor kan ikke folk heller begynne å lære seg det sjøll..

hvorfor ikke gi faen i å skrive hær...?å heller la noen som har lyst modde for han.han er vell ikke interessert i å hvite hvem som ikke gidder....hallo liksom!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll..

kanskje han ikke sitter foran dataen hele dagen....eller kanskje han ikke har data hjemme i det hele tatt.er jo ikke så lett å lære seg det da.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et fritt land, men forumet har regler.. jeg bare sier at folk kan PRØVE å lære seg det shøll..

Kanskje noen andre tar det som en utfordring?

EDIT: Datapaal, jeg vil heller si du er nybegynneren her. Nei, vent: 30 mot 650 posts? Neida, du er jo snart administrator av forumet her du! :hammer

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og han tvinga heller ingen til å modde! Han spurt om hjelp fra noen som kan photoshop!!!!

Så bare hold *****

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå følelsen av å ha gjort noe galt, men etter å ha lest gjennom forumreglene fant jeg ikke noen ting som tilsier at jeg har gjort noe galt.

Grunnen til at jeg ber om hjelp er at jeg ikke har Paintshop, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal bruke det. Jeg har prøvd meg med paint, men det ble helt mislykka. De timene jeg sitter foran PCen er jeg desverre stort sett opptatt med mye annet som er viktigere (jobb).

Men jeg har ikke tvunget noen til å gjøre det for meg, men om noen hadde hatt tid til å fikse det hadde jeg satt stor pris på det.

mvh

THolandsli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå følelsen av å ha gjort noe galt, men etter å ha lest gjennom forumreglene fant jeg ikke noen ting som tilsier at jeg har gjort noe galt.

Grunnen til at jeg ber om hjelp er at jeg ikke har Paintshop, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal bruke det. Jeg har prøvd meg med paint, men det ble helt mislykka. De timene jeg sitter foran PCen er jeg desverre stort sett opptatt med mye annet som er viktigere (jobb).

Men jeg har ikke tvunget noen til å gjøre det for meg, men om noen hadde hatt tid til å fikse det hadde jeg satt stor pris på det.

mvh

THolandsli

har ikke gjort noe feil i det hele tatt men det er mange som spør om noen kan modde for seg og derfor blir noen lei av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider