Gå til innhold

Listepris på 318iS

Ranger emnet

Mazdapowa

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe en 1993 modell bmw 318is, km 170 000km, shadowline, senket og bmw 17" felger. ellers er alt orginalt. Rustfri og alt virker slik det skal. den ser heil og fin ut. Men bakluka har låsen gått i vrang og ene speilet er bresta.

Lurer på som topic sier hva listeprisen/ pris en ligger på en slik bil.

Takk.. :)

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-70k ca

Er det på markedet? Hvor bør jeg begynne å prute?

Jeg vet ikke hvor mye desse bilene er verdt... en venn av meg kjøpte en 320i 92m. 220km, til 50k. så jeg hadde tenkt meg at den ville ligge på rundt 60k en plass?

- Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod.

[x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod.

[x]Derbi Senda SM 02mod.

[x]Mazda 626 2,0 82mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

listeprisen er som regel veldig lav i forholdt til det de blir solgt for. i hvertfall hvis det er litt styilng og felger på de.

En kamerat hadde en e36 325 1991mod (gått 160) som ble stjelt i fjor eller var det forfjor. Og da var liste prisen rett under 80 000 på den i følge forsikringa. Han fikk fikset bilen. solgte den for 110 000 eller noe rundt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. var vist ikke lov å nevne at jeg hadde en is til salgs her, siden innlegget ble sletta..

Har sett biler fra 45 til over 100K siste tia, er veldig sprik i prisene på disse her..

Er du sikker på at den listeprisen på 80K stemmer DR_S?

Jeg importerte en 93 mod is for 3 år siden fra Tyskland og fikk inn denne ferdig regga for 85K med en kilometer på 90000. Dønn strøken. Kan ikke skjønne at de ligger så høyt fortsatt i lista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider