MercFreak Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 er det noe som har noen bra koblings skjemaer for b230 et? skulle hatt for hele motoren.. vikitgst av alt er den til tomgangs boksen, den har vist egen side i koblings skjema har jeg hørt.. min er nå ikke kobla til, så det kunne vært greit og få den til og gå på tomgang uten at man må sitte og holde litt gass... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 står i hanyes boka fil volvo 740. Og det du har, masse av det pisset trenger du ikke, om jeg ikke husker feil har du det du trenger. Masse av det var til automat kassa, AC osv.. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tomgangsboksen? Er det da den nr 176 du mener?? Den er det koblingskjema for på side 12.40 i Haynes boka, koordinater X3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 står i hanyes boka fil volvo 740. Og det du har, masse av det pisset trenger du ikke, om jeg ikke husker feil har du det du trenger. Masse av det var til automat kassa, AC osv.. joad, men styrestrøm får den ikke heller.... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tomgangsboksen? Er det da den nr 176 du mener??Den er det koblingskjema for på side 12.40 i Haynes boka, koordinater X3. detta har jeg, er på jakt etter noe bedre enn detta... har desverre ikke noe bok på 740, og det sies at det er dårligere... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Boka er helt revva, det stemmer. Men det er ganske bra skjemaer inni den, men de er litt små og tungvinte å lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 CIS får + fra sikring 13 på 740. Og + går inn på stikke 1 på CISen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 CIS får + fra sikring 13 på 740. Og + går inn på stikke 1 på CISen. stemmer det at den ledningen er rød? er også en svart en jeg lurer på, men jeg kan gjette at det er jording.. har ikke mulighet for og scanne det skjemaet og sende meg vel? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Skal fyre opp autocaden og fikse tegning til deg kiddie Ferdig om ca en halv time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Håper dette kan være til hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Håper dette kan være til hjelp. takk skal du ha, hjelper mye, eneste je lurer på er hvor jeg kan koble den røde der, trodde den gikk inn i pølsa til hjernen og sånn, men den er helt løs, kan jeg f.eks stikke den innpå temp følern til instrumentene? eller vil det bli feil? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Kan ikke stikke den inn til instrumentet nei, det er en egen føler. Det går en hvit ledning fra fra hjernen fram til føleren på toppen. Den røde skal vel direkte inn på den føleren om jeg ikke tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Kan ikke stikke den inn til instrumentet nei, det er en egen føler. Det går en hvit ledning fra fra hjernen fram til føleren på toppen. Den røde skal vel direkte inn på den føleren om jeg ikke tar feil. det ser sånn ut ja ut i fra koblings skjemaer, egentlig så skulle den ikke vært klipt over i det hele tatt, men kan vel ikke forvente allverden når man ikke får tatt ut nettet selv :( skal leite litt på nette så kansje jeg finner den igjen og får skjøta den der den skal være heller... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg