remedy 66 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hallo! Er det normalt at det sier; "klonk-klonk" når man kjører over ujevnheter? Har ikke gjort noe med understellet, men kjører på 205/50/16 dekk/felger. Bør jeg sjekke noe under mondeoen? Hilsen Newbee "Remedy 66" Ford Mondeo 2.0 GLX aut. 1993 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg tror dette kan ha noe med dårlige foringer å gjøre. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freimann Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Det er nok samme feil som jeg hadde gitt. Se 2 tråder under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Sjekk stab stag foringer bak, forsåvidt fremme og.. :) Hadde en ekstremt plagsom dunkelyd før over ujevnheter, det var totalt slitte foringer på til stabstag bak. Koster ikke no særlig å skifte, kan gjøres selv. Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Er nok det som er problemet.. Har det samme selv, men har ennå ikke fått fingen ut og skiftet det.... Foringene koster vel 50-lappen stk hos ford el no... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Så foresten tralla de i byn her en dag.. vanskelig å ikke legge merke til stripene :D .. kom på det når jeg så avateren din :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remedy 66 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 He he.... cobra-stripene gjør seg bra!...mondeoen går jo myyyye fortere med en gang... drunk Foringene bak, ja? Da skal jeg se å få skiftet de. Har ellers også litt ventil-klapring, noen gode tips? Har kjørt igjennom engine-flush og skiftet olje + filter, men litt klapring er det enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 har ikke hatt no ventil-tikking så jeg vet ikke :S Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 bærearms foringer foran, stab stag feste foringer foran+bak, rakkle stag, sjakkler bak, stor foringer bak, ++++ Siter Opel Vectra B 2,0 16v 96 modell. senket og 17" OZ felger med ukjent navn.. :afro C Kadett 79 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris P10 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vi hadde en Mk1, og det var exhaustpotta som "skøv" seg, når jeg svingte.. Det hørtes ille ut, men det var bare litt stramming! Mondeo'n mamma og pappa hadde ble kjørt PEEENT med (utenom når jeg blåste den ren), og den "tikka" litt, noe som jeg HATER! Primeraen min tikker ikke uansett hvor hardt jeg kjører, men savner litt bånndrag ja! Blir nok kansje Mondeo nestegang (men Nissan motorene er GODE) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg