Spriti Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er fjæra. denne må du smøre eller noe sånt. Mener opel har en løsning med å borre ett lite hull i den fjæra eller fjærfesten som gjør at knirkelyden forsvinner Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Ja fjærene på en gammel seng kan det også sammenliknes med.. Den ordentlige katta mi beit meg forresten i kinnet i går. Det var udigg, så jeg fikk lyst til å tråkke på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paperboy Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Katta mi. Kiss heter hun. Hadde kalt henne Gene Simmons, men det blir for langt når jeg skal rope på ho.. Bare måtte.. Særlig større avsporing skal du lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ntåå det var søt katt da. Avsporing, neeeeeida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Yes yes yes! Fikk endelig fiksa det ^^. Trengte bare å smøre og fette til alle ledd og gnissepnukter fra pedalen og inn der hvor jeg klarte å rekke til.. Nå knirker den ikke i det hele tatt og beveger seg mye smoothere. Smooth! Digg! Mmmmmmhhhh!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg