Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau driver å knåter med motor nr for å få rette deler til motoren men ingen som finner noe info om motoren :(

Men skal fortsette til uka. :D

Nummeret sitter bakkant motor bak toppen på sjåfør siden....dette har jeg da fortalt deg...he he

Stå på videre....jeg ville ha beholdt bilen i orginal farge jeg....den er jo egentlig fin i lakken bortsett fra de stygge skadene......

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummeret sitter bakkant motor bak toppen på sjåfør siden....dette har jeg da fortalt deg...he he

Stå på videre....jeg ville ha beholdt bilen i orginal farge jeg....den er jo egentlig fin i lakken bortsett fra de stygge skadene......

Hepp.

Hjalp ikke bare med det nr men jeg fant det andre og. Men ingen som har hørt om DTW betegnelsen. Men var flere nr jeg skulle finne fikk jeg mail om nå så skal ut i garasjen og finne disse og nå :)

Mulig det vanker ny motor på den andre bilen og da flytter jeg den motoren som sitter der over til denne så kan 305 motoren være godkjennings motoren :D

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Var det sånn å forstå at denne bilen var daukjørt? ;)

Kult prosjekt, har lekt meg med tanken på "243" med kiste baki med subber og skjellet som henger halveis utenfor, hehe :)

Hehe den var ikke akkurat rask nei, men tror den blir noe bedre nå.

Men kiste med subber i har mange gjort før. Vil heller satse på noe annet som ikke mange andre har gjort før meg :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider