Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

De ville jeg skulle parkere et annet sted for dem ville ikke se bilen, eller om jeg kunne gjøre noe med den så den ikke så slik ut. Lakkere noen hvite striper på den eller fjerne lys greiene på taket og slikt.

Satte på opp ned korset og cruiset nabolaget masse den uka som kom da ;)

:hammer

Så utrolig vittig! :p

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De ville jeg skulle parkere et annet sted for dem ville ikke se bilen, eller om jeg kunne gjøre noe med den så den ikke så slik ut. Lakkere noen hvite striper på den eller fjerne lys greiene på taket og slikt.

Satte på opp ned korset og cruiset nabolaget masse den uka som kom da ;)

Hvis folk hadde sagt noe sånt til meg så hadde bilen jammen blitt flittig brukt i nabolaget ja ;)

Parkere et annet sted for dem ville ikke se bilen kiddie :roll:

Rått prosjekt du har, denne bilen er sjelden hvertfall :omfg :omfg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står faktisk en slik likbil som du har, inne på bildemonteringen i lycksele.. men det sto skrevet at den fik ikke røres..

synes de likbilene er litt småfete.. er vist ikke alle som synes det;)

Hmmm eh har du nr ditt kanskje? Hvor i alle dager er dette. Hadde vært fett med en dele bil hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk hadde sagt noe sånt til meg så hadde bilen jammen blitt flittig brukt i nabolaget ja ;)

Parkere et annet sted for dem ville ikke se bilen kiddie :roll:

Rått prosjekt du har, denne bilen er sjelden hvertfall :omfg :omfg

Ja jeg brukte den hele tiden. Ikke lov til å kjøre inn mellom husene men måtte så klart gjøre det meeeeest mulig hehe

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm eh har du nr ditt kanskje? Hvor i alle dager er dette. Hadde vært fett med en dele bil hehe

tlf til lycksele bildemontering.. (004695012140)

*de sto lappe på den at den ikke skulle røres.. men kan hende at papirene ikke er kommet i orden elno.. *

http://world.maporama.com/idl/maporama/drawaddress.aspx?xml=map&xsl=map&GC_country=SE&GC_address=&GC_zip=&GC_state=&GC_city=lycksele&MD_mapTemplate=maporama_shell&MD_scaleMode=0&MD_scale=0.00002&MD_size=500x380&Lang=No

Lenke til kommentar
Del på andre sider