Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Supert å se at det skjer noe!

tøft valg av motor og..

Gleder meg til å se hvordan den blir seendes ut etterhvert, har aldri sett en slik 240 før liksom, og ihvertfall ikke med dette stuket :D

Tar alltid imot flere bilder!

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Da var bilen hos Baron. Etter mye data problemer og ødelagt kamera har jeg nå fått frem noen bilder.

Her er jeg på vei iallefall:

påturhearse.jpg

Og så hører det jo med på historien at da jeg kom frem skulle jeg rygge dette greiene ned en bakke med en sving. Sa at jeg gledet meg stort siden jeg ikke har rygget med henger sånn veldig mye.

Baronen selv skulle fikse dette lett. Men masse mot trådde han til.

Nja jeg vet ikke helt jeg:

snøhearse.jpg

Skal være snill og ikke legge ut de andre bildene men etter litt snø måking så fikk vi faktisk bilen av hengeren og ned på plassen sin.

Takk Baron. Jeg var vel ikke så slem nå? ;)

Her har dere motoren som skal inn i bilen. Og ja jeg beklager at den ikke er vasket enda men det kommer.

motorhearse.jpg

Var og hentet meg noe mer deler her i påsken.

Rå starter som dem også bruker på pro stock motorer så den bør da duge håper jeg:

Dynamohearse.jpg

Og et sett med Apple racing potter og noen rør ;)

eksoshearse.jpg

Så nå begynner det kanskje å skje litt mer ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe får se hva som skjer inne i den men blir nok ikke noe skinner eller noe der. Vil ha bakseter eller noe slikt. Vil ha helt svarte vinduer da så man heller kan tro det er skinner til kista der eller en kiste. Og nei blir ikke kiste med stereo i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom likbil annonsene på mobile.de nå. Sjekk denne. Hadde jeg blitt frakta i den etter min død hadde jeg følt meg veldig lite verdsatt :) Forresten har jeg sagt til kammeratet at visst jeg av en eller annen grunn skal død tidlig skal det burnes etter begravelsen til kirka ikke synes eller til dekka smeller :)

PS: litt svar humor er vel tillatt i denne tråden?

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart humor er bare bra. Men hadde dengt noen seriøst mye hadde min siste tur blitt i en slik en hehe ;)

Men nå har jeg kanskje bestemt meg for motiv på panseret mitt så hvis noen her vet om noen som har peil på motivlakkering så rop ut! ! ! ! ! !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider