Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet

HPfreak

Anbefalte innlegg

Mulig en som kan sveise skal begynne på den denne uka så da har jeg den nok på veien rimelig fort ja :)

Er og fyrer den opp innemellom men bor en politi rett nedi gata som ikke liker meg pga noen rare turer forbi huset hans. Tror ikke han likte det faktisk.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sikla oxo på denna bilen når den var for salg, og hadde jeg vært 20 år igjen hadde jeg nok slått til :thumb

Ser du har fått forslaget før, med please gjør dette til virkelighet:

Bygg Norges heftigste bilstereobil, med ei eikekiste preppet med basselementer! Litt rød plysj og tunge gardiner hadde gjort seg, samt litt "kirkegård" motivlakk på panseret, med noe dødningegreier som danser på gravsteinene! Bruk gjerne plexiglass på kista, og legg et plastikkskjellett nedi, belyst med litt neon!

Jeg ber igjen: Please realiser disse drømmene :spider

denne bilen har ikke noe på banen å gjøre :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikla oxo på denna bilen når den var for salg, og hadde jeg vært 20 år igjen hadde jeg nok slått til :thumb

Ser du har fått forslaget før, med please gjør dette til virkelighet:

Bygg Norges heftigste bilstereobil, med ei eikekiste preppet med basselementer! Litt rød plysj og tunge gardiner hadde gjort seg, samt litt "kirkegård" motivlakk på panseret, med noe dødningegreier som danser på gravsteinene! Bruk gjerne plexiglass på kista, og legg et plastikkskjellett nedi, belyst med litt neon!

Jeg ber igjen: Please realiser disse drømmene :spider

denne bilen har ikke noe på banen å gjøre :hello:

Hvem sine drømmer? Dine eller mine? Hehe

Skal nok ha diger stereo i den. Men skal også ha plass til flere enn 2 personer. Mulig jeg bygger meg enda en kasse og har 8 stk 12" bak setene. Og 3 par med 6x9 på veggen og noe diskanter her og der forran :)

Men tviler veldig starkt på at jeg skal ha noe kiste i den. Da må jeg bygge nye stativ da dette er fjernet. Men dødnings motiver er et must på den så det kommer og. :)

Men takk for innspill. Jeg skal nok greie å blåse ørevoksen ut av deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Problemet da er at alle skinnene og slikt baki der er kastet ut. Og da hadde jeg ikke fått i bakseter ;)

Men i den amerikanske så skal jeg noe slikt :D

Hva med en barnekiste? vampire

kanskje noen vil synes det er litt "over the top"...

'04 Mondeo STV

'96 MB C220 Diesel til salgs

'85 MB 300Diesel solgt, '91 BMW E34 520i (solgt) '82 MB 300 Diesel (RIP) '80 Talbot Simca (RIP)'86 Opel kadett (RIP) '79 Volvo 244 (RIP) '76 Datsun 100A (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som er over the top. Funderer på noe zombie voldtekt også på bakluka. Kanskje en liten symbolsk kiste baki med lys på. Slik som er beregnet for ikke så store folk hehe

hehe hvorfor ikke barnekiste med knokler +++ ???

'04 Mondeo STV

'96 MB C220 Diesel til salgs

'85 MB 300Diesel solgt, '91 BMW E34 520i (solgt) '82 MB 300 Diesel (RIP) '80 Talbot Simca (RIP)'86 Opel kadett (RIP) '79 Volvo 244 (RIP) '76 Datsun 100A (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville jeg skulle parkere et annet sted for dem ville ikke se bilen, eller om jeg kunne gjøre noe med den så den ikke så slik ut. Lakkere noen hvite striper på den eller fjerne lys greiene på taket og slikt.

Satte på opp ned korset og cruiset nabolaget masse den uka som kom da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider