The cowboy Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 var for en stund siden snakk om et svensk bilfirma som styler og lakker og tuner biler for en rimelig billig penge! de har en web side, som jeg seff ikke husker navnet på (husker ikke hva firma heter heller!!) er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut av hva de heter? er noe jeg skal sjekke hos de! takker for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 http://www.stylingkompaniet.se/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har hørt mye dårlig om lakkingen til stylingkompaniet. En kamerat lakka bilen sin der og arbeidet er utrolig dårlig!, ene lykten foran er lakka, gitteret i bakfangeren er lakka. og stylingen som de tilpassa er utrolig dårlig og har løsnet litt... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 hjertlig takk.. var nettopp de jeg var på jakt etter :) hehe og joda, kan nok hende de har gjort en dårlig jobb osv.. men er mulig å klage da vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hjertlig takk.. var nettopp de jeg var på jakt etter :) hehe og joda, kan nok hende de har gjort en dårlig jobb osv.. men er mulig å klage da vettu ;) Skal du style en amcar :P?Ikke den firebirden du har på bildet håper jeg? :hammer Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 er nok en honda du.. hehe :) har desverre ikke amcar ennå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg