sveigamekkar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg skal montere en c20ne maskin i min manta b 1800 og en femmtrinns kasse fra omega. er det slik da et jeg kan bruke manta gsi mellomaksling med små tilpasninger i endene? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Jeg skal montere en c20ne maskin i min manta b 1800 og en femmtrinns kasse fra omega.er det slik da et jeg kan bruke manta gsi mellomaksling med små tilpasninger i endene? opp! Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Eg og noen kammerater har bygd om en Manta b fra 2,0e til 2,2i fra Rekord ! Da brukte vi 5trinns Gtrag kasse fra rekord og mellom aksling fra Ascona B Vist eg ikke husker feil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Eg og noen kammerater har bygd om en Manta b fra 2,0e til 2,2i fra Rekord !Da brukte vi 5trinns Gtrag kasse fra rekord og mellom aksling fra Ascona B Vist eg ikke husker feil ! vet du ca hvor lang den akslingen er? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg