Gå til innhold

ca. hvor mange hk tåler en orginal diff.?

Ranger emnet

Volvo_Lars!!

Anbefalte innlegg

hei folkens..!

Nytt spørsmål..! Når begynte Volvo å delgalvanisere 240'n? eller har de alderi blit delgalvanisert?

Noen som vet?

Har tengt til å sette i en 2,3 liters turbomotor i 245 min.

Lurer på om diffen og drivverket tåler dette? Motoren har 240 hk. :D

Diffen har sperre (usikker på nr. ,% og sån)

enda en ting jeg lurer litt på... motoren er spisset. hva betyr det?

Kvassere kam?

Volvo 940 Turbo

Volvo 244

Volvo 245

Volvo 245

BMW 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En Dana TrueTrac koster ikke mange penger!

Ellers tåler m45 ~180hk sies det.

Dog, sier noen folk at den tåler drittmye, men 180hk skal den ialleall tåle.

Hvor mange nm den tåler, er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tull! da er det snakk om feil bruk

Åssen bruker man en sperre feil da???????? Kan vel gi deg en haug med eksempler på at den orginale sperra ikke tåler noen ting. Sperra mi var overhalt, og etter 20 tusen var begge kryssene knekt. Bare å ta en telefon til KRB og høre hva han også mener om saken det... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen bruker man en sperre feil da???????? Kan vel gi deg en haug med eksempler på at den orginale sperra ikke tåler noen ting. Sperra mi var overhalt, og etter 20 tusen var begge kryssene knekt. Bare å ta en telefon til KRB og høre hva han også mener om saken det... :hammer

hvorfor skal jeg ringe krb? jeg kjenner da til folk som kjører med den sperra og over 300hk uten problemer... det er ikke alt som er vedlikeholdsfritt heller, for det første så er det greit og ha varme på driv vekr og sånn før man bgeynner og herje også...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider