Gå til innhold

Tabloid på TV2 kl 18:55

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

mye bra som står på de tekstmeldingene som kommer inn ass..

" Merkelig at man får 5200kr i bot for å kjøre på rødt lys, mens man får 3000kr i bot for å ha på seg amfetamin".. det er jo sant..!

Greit å ha fotobokser, det syntes jeg, men er det rart folk kjører fort? Ved meg er det nå 60km/t på trondheimsveien, der det vanligvis er 80.. huhei, miljøfartsgrense et halv år, idioti!!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bla bla bla .. har dere ikke råd til å betale boten har dere ikke råd til å eie bilen .. så STFU

jeg vil bare ha bort fotoboksene jeg ..

og det er barefordi gjennomsnitts farta forbi fotoboksene i vestfold er 20kmt lavere enn fartsgrensa.. og DET! er en av de store årsakene til at trafikken ofte står i vestfold

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Merkelig at man får 5200kr i bot for å kjøre på rødt lys, mens man får 3000kr i bot for å ha på seg amfetamin".. det er jo sant..!

Greit å ha fotobokser, det syntes jeg, men er det rart folk kjører fort? Ved meg er det nå 60km/t på trondheimsveien, der det vanligvis er 80.. huhei, miljøfartsgrense et halv år, idioti!!

Personlig syns jeg straff for konsum av et rusmiddel er helt bak mål, om det ikke er snakk om omsetning.

Men det er for dyrt å kjøre for fort, og personen med god råd, vil neppe bry seg veldig mye heller...

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også legge til følgende:

røyking av hasj: 2500,- bot

urinering på offentlig sted: 3000,-

hvis disse idiotene virkelig brydde seg om trafikksikkerhet, så ville hver krone i bot inn i kassa gått til utbedring av veinettet.

til daglig så kjører jeg vogntog over hele oslo/østlandet/sørlandet, litt avhengig av hvem jeg jobber for.

for en mnd tid siden så kjørte jeg containere til kr.sand. dro fra oslo på kvelden, bytta der nede og opp igjen. når jeg kjørte så holdt jeg mer øye på veikanten pga dissa forbanna fotoboksene enn det jeg gjorde på veien, tragisk men sant. DET er ikke trafikksikkert. men for de som er lokalkjente, så må jeg si at den beste strekningen på hele veien er over brokelandsheia. der er det 90 sone, masse lys og fysisk skille mellom fartsretningene (og ingen fotobokser)

hadde mer veier vært sånn, så hadde det vært det beste for å få ned trafikkskadde. ikke fotobokser som står gjemt bak busker og skilt, og rævdilterne til politikerene som ligger på lur med laseren sin på fine lange oversiktlige strekninger. jeg har all respekt for å ha fotobokser, la oss si, ved barneskoler, det er DER de trengs.

heia norge... :ex_machin

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bla bla bla .. har dere ikke råd til å betale boten har dere ikke råd til å eie bilen .. så STFU

jeg vil bare ha bort fotoboksene jeg ..

og det er barefordi gjennomsnitts farta forbi fotoboksene i vestfold er 20kmt lavere enn fartsgrensa.. og DET! er en av de store årsakene til at trafikken ofte står i vestfold

joda, skjønner det..! burde blitt tatt i fotoboks om du lå 10km/t eller mer over fartsgrensen og 10km/t under eller mindre.. Er jo så mange som tror de blir knipset bilde av om de kjører i fartsgrensen, skaper mange farlige situasjoner..!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blir tatt for urinering på offentlig sted i tønsberg, bør man insistere på at man egentlig nappa i løken.. Bota for urinering er vel 10 k ellerno, og ronkeboten er vel på 3....:) slik var det ihvertfall da jeg gikk på vgs (nei, jeg har aldri fått bøter)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opptil hver enkelt kommune hva bøtesatsen for å pisse offientlig, etc. skal være. Tønsberg, Kragerø og visse andre tror jeg har satt den til 10k.

Hovedsaken her er vel å ikke godta trafikkbøter intill denne saken er avgjort, med henvisning til saken.

- 1991 Toyota Mr2 ( selges )

- 2007 BMW 335i

- 2009 Honda Odyssey ( fruens )

Lenke til kommentar
Del på andre sider