Gå til innhold

Noen som vet om EVO 6 TME Til salgs i rød?


Wilskow

Anbefalte innlegg

nei nei, det er sant. Men de har rullet en del km !!

 

Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb

Til opplysning:

En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb

Til opplysning:

En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer.

 

Hva får deg til å tro dette??

 

På den gamle evo IV jeg hadde brant jeg stempler i en utrimmet motor som hadde gått ca. 50 000 - 60 000 km. På den forrige Evo V jeg hadde takket turoboen for seg to ganger som jeg vet om.

 

Motorene på en evo er ikke skuddsikre og man skal slett ikke regne med at de går 300 - 400` uten å måtte bytte ut mye slitedeler. Evo VI er også kjent for å veldig mye ventiltikking og dette kan komme allerede etter 20 000 km på en utrimmet motor. Ikke så vanskelig å bli kvitt, men alikevel noe som bør gjøres.

 

En annen ting som kommer med en del km er synkroringene i girkassa, spesielt mellom 4. og 5. gir.

 

I tillegg bør du regner med skifte av en masse andre slitedeler, bremser, clutch, foringer +++. Det er slett ikke en billig bil å eie :hammer

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb

Til opplysning:

En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer.

 

 

To spørsmål:

 

1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på?

 

2 - Hva i alle dager skal du som er 15 år med en EVO? Fikk du så mye til konfirmasjonen?

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spørsmål:

 

1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på?

 

2 - Hva i alle dager skal du som er 15 år med en EVO? Fikk du så mye til konfirmasjonen?

 

Gjør ferdig daihatsu "prosjektet" ditt føre du starter på evo da gutten... får ikke kjørt bilene føre om 3 år uansett...

 

litt stort sprang fra en rusten daihatsu til en evo vil jeg påstå...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spørsmål:

 

1 - Hvorfor uttaler du deg om ting som du åpenbart ikke har noen som helst peiling på?

Fordi han sitter på internett, bak tastaturet, der ingen kan se hvem han egentlig er, da kan han leke tøff og tro at han oppnår noe med det, når han i virkeligheten bare ødelegger alt for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb

Til opplysning:

En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer.

 

:usuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Som sagt er disse bilene ikke nye, og mange km betyr bare at eierne setter pris på bilene de har. :thumb

Til opplysning:

En turbo på Evo klarer fint 200k km, og motoren i seg selv har ingen problemer med 300-400k km. Regner med at du har solgt den innen da, men poenget er, ikke frykt en litt høy km.stand. Jeg tenker personlig på å kjøpe en Evo II fra 94. Som "bare" har gått 150.000 km... Jeg tror nok en Evo VI er et sikkert valg. Det er jo tross alt en Lancer.

 

 

attentionwhore.jpg

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår