Satrixen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ja effektanlegg igjen.. :) Er ute etter et effektanlegg\potte til golf 4 1.6l. Er egentlig ute etter "looken", så kan i den forstand være en endestuss e.l. Så hvis noen har tips eller hvor jeg kan få tak i det hadde det vært fint! Gidder nok ikke koste på rustfritt, så er ikke ute etter noe råflott.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 huff.. endestuss. Styr unna.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Hehe.. Må hvertfall få lagt ut de enderøra på en måte!! 2x76mm er jo ypperlig.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Får fortsatt tak i samme som jeg hadde da.. 1500,-.. 2x90mm.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Får fortsatt tak i samme som jeg hadde da.. 1500,-.. 2x90mm.. Lurer nesten på om jeg skal slå til jeg altså.. Har ikke bilde av hvordan det ble på din? Vet ikke om det vil se rart ut lissom! Passformen og festene er bra eller? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Ikke det beste bildet, men du ser da hvordan den ser ut.. Gir veldig pen lyd i samsvar med et luftfilter også !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Litt OT, men de baklyktene dær. Hvor i all verden gravde du dem opp? Hehe.. Aldri sett dem før.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Litt OT, men de baklyktene dær. Hvor i all verden gravde du dem opp? Hehe.. Aldri sett dem før.. De skulle nå vert gravet ned igjen også - langt ned ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 mener ikke være frekk, men kunne ikke vært mer enig. kanskje låst inn i noe først og, for gud, de var grell! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Kjøpte komplett rustfritt 2.5" anlegg fra cat og bak på 1.8t min, ga vel ca 2200,- for dette ferdig levert. Fungerte fint de 2-3 åra jeg hadde den, kul lyd og ikke for mye lyd inne... sånn så det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Kjøpte komplett rustfritt 2.5" anlegg fra cat og bak på 1.8t min, ga vel ca 2200,- for dette ferdig levert. Fungerte fint de 2-3 åra jeg hadde den, kul lyd og ikke for mye lyd inne... sånn så det ut Så veldig bra ut! HVor fikk du tak i dette anlegget da? Hva slags merke er det? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Så veldig bra ut! HVor fikk du tak i dette anlegget da? Hva slags merke er det? Det er simons, tror de selger det på Bilextra bl.a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er et simons anlegg. Kjøpte mitt på bilextra. Ga som sagt 2200,- fra cat og bak, ferdig levert på døra... Mange som snakker dritt om Simons, men har selv hatt det på to biler, og kjørt med det i ca 3 år pr bil, uten noen som helst problemer, ikke ruster det, og lyden er genial syns jeg, bråker litt, men ikke så du blir sliten av å kjøre langt. Eneste som er negativt med det er at endestussene blir "gullfarga" når du har kjørt med dem enstund og de har vært gode og varme.. dette pusser du derimot helt blankt igjen (til sølv/crome farge) med litt slipepasta.. (står helt stille hodet mitt nå.. husker jo ikke hva den het... liten tube som er svart og brun...) Anyway.. vil absolutt anbefale anlegget, billig er det og funker utmerket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er et simons anlegg. Kjøpte mitt på bilextra. Ga som sagt 2200,- fra cat og bak, ferdig levert på døra... Mange som snakker dritt om Simons, men har selv hatt det på to biler, og kjørt med det i ca 3 år pr bil, uten noen som helst problemer, ikke ruster det, og lyden er genial syns jeg, bråker litt, men ikke så du blir sliten av å kjøre langt. Eneste som er negativt med det er at endestussene blir "gullfarga" når du har kjørt med dem enstund og de har vært gode og varme.. dette pusser du derimot helt blankt igjen (til sølv/crome farge) med litt slipepasta.. (står helt stille hodet mitt nå.. husker jo ikke hva den het... liten tube som er svart og brun...) Anyway.. vil absolutt anbefale anlegget, billig er det og funker utmerket Ja riktig. Er som sagt bare ut etter utseende, blir ikke mye effekt en kan få ut av en 1.6 likevel! Men får høre litt rundt da :) Takker for tips! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg har samme Simons anlegg og er fornøyd med det, syns det lager bra lyd, og ikke er det irriterendes inne i bilen heller, har forøvrig K&N filter også.. Autosol du mener twg76? ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg