Gå til innhold

Effektpotte

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

Ja effektanlegg igjen.. :)

Er ute etter et effektanlegg\potte til golf 4 1.6l. Er egentlig ute etter "looken", så kan i den forstand være en endestuss e.l. Så hvis noen har tips eller hvor jeg kan få tak i det hadde det vært fint! Gidder nok ikke koste på rustfritt, så er ikke ute etter noe råflott.. :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte komplett rustfritt 2.5" anlegg fra cat og bak på 1.8t min, ga vel ca 2200,- for dette ferdig levert. Fungerte fint de 2-3 åra jeg hadde den, kul lyd og ikke for mye lyd inne...

sånn så det ut

e2e73f1e.jpg

Så veldig bra ut! HVor fikk du tak i dette anlegget da? Hva slags merke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et simons anlegg. Kjøpte mitt på bilextra. Ga som sagt 2200,- fra cat og bak, ferdig levert på døra...

Mange som snakker dritt om Simons, men har selv hatt det på to biler, og kjørt med det i ca 3 år pr bil, uten noen som helst problemer, ikke ruster det, og lyden er genial syns jeg, bråker litt, men ikke så du blir sliten av å kjøre langt.

Eneste som er negativt med det er at endestussene blir "gullfarga" når du har kjørt med dem enstund og de har vært gode og varme.. dette pusser du derimot helt blankt igjen (til sølv/crome farge) med litt slipepasta.. (står helt stille hodet mitt nå.. husker jo ikke hva den het... liten tube som er svart og brun...)

Anyway.. vil absolutt anbefale anlegget, billig er det og funker utmerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et simons anlegg. Kjøpte mitt på bilextra. Ga som sagt 2200,- fra cat og bak, ferdig levert på døra...

Mange som snakker dritt om Simons, men har selv hatt det på to biler, og kjørt med det i ca 3 år pr bil, uten noen som helst problemer, ikke ruster det, og lyden er genial syns jeg, bråker litt, men ikke så du blir sliten av å kjøre langt.

Eneste som er negativt med det er at endestussene blir "gullfarga" når du har kjørt med dem enstund og de har vært gode og varme.. dette pusser du derimot helt blankt igjen (til sølv/crome farge) med litt slipepasta.. (står helt stille hodet mitt nå.. husker jo ikke hva den het... liten tube som er svart og brun...)

Anyway.. vil absolutt anbefale anlegget, billig er det og funker utmerket

Ja riktig. Er som sagt bare ut etter utseende, blir ikke mye effekt en kan få ut av en 1.6 likevel! Men får høre litt rundt da :)

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider