twg76 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg har samme Simons anlegg og er fornøyd med det, syns det lager bra lyd, og ikke er det irriterendes inne i bilen heller, har forøvrig K&N filter også.. Autosol du mener twg76? ;) JAAAAAAAA!!!! sto helt stille gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 åssen anlegg har Chr|z? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Asso heter det så vidt jeg vet.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Er det noen som vet om effektpotte til en tdi 4motion da, sliter med å skaffe dette, liker å se eksos rørene eg.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg